Jouduin sexzonelle!
Mulla oli pientä säätöä yhen tosi kivan ja komean miehen kanssa. Aattelin et siitä vois tulla ihan oikee suhde, mut nyt on käyny selväks et mies ottaa yhteyttä ainoastaan silloin kun haluaa panemaan. Jos kieltäydyn seksistä, mies ei tule ollenkaan, tai lähtee saman tien menemään. Onko mitään mahiksia enää et tästä kehittyis jotain muuta?
Kommentit (9)
Tuskin tuosta mitään oikeaa suhdetta on tulossa. Katsele ap vähän vähemmän komeita miehiä, niin saatat saadakin jonkun satimeen.
Kaikki on mahdollista ja se riippuu nyt sinusta, esim. kakonen käyttöön ja sitten olet ykkönen listalla.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on mahdollista ja se riippuu nyt sinusta, esim. kakonen käyttöön ja sitten olet ykkönen listalla.
Totta, kovat keinot käyttöön! Kannattaa myös harjoitella syväkurkuttamista esim. banaaneilla.
Ei tuo nyt ainakaan kuullosta siltä, että hän olisi mitenkään erityisen kiinnostunut sinusta. Lähtee heti menemään...yms yms
Kirjoitat kuitenkin, että hän on kiva. Miten tämä kivuus ilmenee? Onko teillä hauskaa yhdessä muutenkin kuin hässiessä? Jutteletteko syvällisistä asioista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, kovat keinot käyttöön! Kannattaa myös harjoitella syväkurkuttamista esim. banaaneilla.
Juuri näin ja jos banaani tuntuu väärälle niin aina voi vaihtaa esim tuorekurkkuun. Lisäksi voi harjoitella imemistä esim golfpallo imurinletkun läpi, siinä saa hyvää harjoitusta poskilihaksille.
Sinä ja satatuhatta naista miettii tuota samaa. Koittakaa nyt jo herätä.
Siis onko tämä sexzone joku oikea juttu? Aiemmin olen kuullut vain friendzonesta.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tämä sexzone joku oikea juttu? Aiemmin olen kuullut vain friendzonesta.
Miehet joutuvat friendzonelle kun yrittävät liian kaunista naista. Nainen puolestaan joutuu sexzonelle kun yrittää saada liian komeata miestä.
Luottaisitko tuollaiseen?