Kummanko ottaisitte vieraaksenne olohuoneenne sohvalle, tulevan presidenttimme Stubbin vaiko tulevan amerikan presidentin mr. Trumpin
Miten viihdyttäisitte heitä ja mitä tarjoaisitte heille, esim. ruokia ja juomia?
Kommentit (16)
En usko että kumpikaan astuisi köyhän asuntooni. Saatika söisi halpoja tarjottaviani. Mutta tervetuloa kumpikin. Kilistellään vaikka Finlandia vodkalla.
Trumpin. Tarjoaisin pitsaa ja hampurilaisia sekä cokista tai pepsiä. Diilattaisiin ydinaseita laukaisukoodeineen mun kellariin, niin katu-uskottavuus paranisi eikä kukaan uskaltaisi isotella mulle nakkikioskilla.
Stubbin ja tarjoaisin mehevää piirasta.
En kumpaakaan haluis, mutta Stubbin, jos on pakko - on se varmaan vähän vähemmän seko kuitenkin.
Trumpistä tuskin tulee muuta kuin vanki, kun hänen oikeusjuttunsa saadaan päätökseen.
Tykkäävätköhän kumpikaan kissoista, taitavat olla niin extrovertteja koiraihmisiä, mutta minä esittelisin heille huippukauniin ja älykkään kissani.
Stubbilla on parikin kissaa.
Stubb voisi olla pieremättä siihen sohvalle. Trumpista en menisi niin takuuseen.
Stubbin tietysti. Tarjoisin drinkin ja keskustelisin kevyistä aiheista.
Vierailija kirjoitti:
Stubbilla on parikin kissaa.
Stubb voisi olla pieremättä siihen sohvalle. Trumpista en menisi niin takuuseen.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Miettikääs nyt jos jompi kump tai vaikka kumpainenkin tulisi kotiimme, saisimme somettaa niin p...leesti ja kaikki ihmettelisivät meitä miksi olemme saaneet niin suuren kunnian.
Stubb ei ainakaan tietääkseni ole raiskaaja, joten olisi oletettavasti turvallisempi vieras.
Trump on ylivoimaisesti jännempi, joten valitsen hänet.
Stubbi vastaa jotain osavaltion kuvernööriä USAn mittakaavassa.
Trumpin kanssa ei naisen kannata jäädä kahden kesken, joten Stubb. Voitais tehdä kasvispizzaa ja bingettää Fleabag.