Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkittynyt kova yskä

Vierailija
15.02.2024 |

Mulla on ollut kohta kaksi kuukautta todella kova yskä kuumeisen flunssan jälkeen. Yskä ei ole ainakaan parempaan päin menossa. Eilen jouduin muutaman kerran yskäkohtauksen tullessa juoksemaan vessanpöntölle. Toisesta päästä lensi siis kusi ja toisesta oksennus. Ikinä ennen ei ole ollut pidätysongelmia vaikka kuinka olisi ollut yskä. Nämä yskänpuuskat tulee siis ihan erilaisella paineella mihin olen tottunut. Lääkärissä olen käynyt pari kertaa ja sain yskänlääkkeitä mistä ei ole ollut apua. Mitään jatkotutkimuksia eivät ole katsoneet tarpeelliseksi. 

Onko kellään kokemusta vastaavasta? Missä vaiheessa helpotti?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tupakointi

Vierailija
2/6 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta tupakointi

En tupakoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon yskiny kohta 30 vuotta, ei helpota. Ensin valuu silmät ja sitte nenä. Mutta hengissä vielä.;)

Vierailija
4/6 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuollaista ja muutama kuukausi flunssan jälkeen sain astmadiagnoosin.

Vierailija
5/6 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli tuollaista ja muutama kuukausi flunssan jälkeen sain astmadiagnoosin.

Oireiliko astma sulla muuten? Lähisuvussa on astmaa eli täytyy varmaan ottaa lääkärissä puheeksi jos ei ala helpottua. 

Vierailija
6/6 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös kuusi viikkoa jatkunut yskä, ja todella voimakkaita yskäkohtauksia tulee ajoittain, niin että tuntuu melkein tukehtuvan. Korona syynä, tosin testi näytti positiivista vasta viikkoja yskän alkamisen jälkeen. Ei juuri muita oireita ole ollut koko aikana kun tuo yskä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi