Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä meltä naiset ovat oman klitoriksensa koskettelusta..

Vierailija
15.02.2024 |

eli haluavatko että mies sitä koskettelee ja millon ja miten. Saatko sillä orgasmin?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esileikissä ok vähän aikaa, mutta ei kauaa, en oikein tykkää kun tulee niin araksi ihan pienestäkin nypläyksestä. En tykkää edes itse kosketella suuremmin klittaa.

Vierailija
2/18 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos osaa olla hellä eikä räplää sitä kuten auton pakoputkea. Ei ehkä työmiehelle uskaltaisi antaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esileikissä ok vähän aikaa, mutta ei kauaa, en oikein tykkää kun tulee niin araksi ihan pienestäkin nypläyksestä. En tykkää edes itse kosketella suuremmin klittaa.

Kiinostaisi kuulla kuinka sitten masturboit?

Vierailija
4/18 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikeastaan masturboi koskaan, en saa siitä mitään.

Vierailija
5/18 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä hellästi, hellästi ja hitaan puoleisesti hyväilee liukkaana, antaa uskomattomat sävärit ja huippuorgasmit helposti.618

Vierailija
6/18 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan meistä ei osaa tehdä sitä niin että se tuntuisi hyvältä samaa aikaa muiden asioiden kanssa, esim yhdyntä. Jos vain vähän hinkkaa sinnepäin, päälimmäinen tunne minulla on ärsytys, ei mielihyvä. Ja jos puoliso keskittyy siihen ihan täysillä ja olen paikallani se on hetkittäin ihan mukavaa mutta en minä siitä orgasmia silti saa. Menee myös vähän kiusalliseksi jos ihan vain minuun keskittyy, eli mieluummin niin että ei ollenkaan. Olen hankala, tiedän.

Vierailija
7/18 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Handjobissa kosketus koko kämmenellä, ei mitään pelkällä sormella tai parilla runkkaamista. Silloin tuntuu hyvältä ja toimii! Orgasmi on myös varma asia.  :)

Suuseksissä voi kielellä varioida sitten enemmän. 

t: Bi-nainen, 40+

Vierailija
8/18 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos osaa olla hellä eikä räplää sitä kuten auton pakoputkea. Ei ehkä työmiehelle uskaltaisi antaa. 

Miksi kukaan räpläisi auton pakoputkea? Ei siinä ole yhtään mitään räplättävää. Olisit keksinyt esimerkin jostain tuntemastasi aiheesta etkä yrittänyt viisastella.

Vierailija
9/18 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vit tuako sitä utelet!

Vierailija
10/18 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako kysyä vielä, miten sitten saat orgasmin?469469

Vierailija
11/18 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako kysyä vielä, miten sitten saat orgasmin?469469

Saanut joskus tyynyyn/peittomyttyyn hieroessa tai miehen kanssa yhdynnässä jos hän on HYVIN kestävä ja asento oikean sekä sama koko yhdynnän ajan. Käytännössä saan orkkuja hyvin harvoin.

Vierailija
12/18 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mieheni masturboi minua sormillaan, jos ei itse jaksa/halua. Käytännössä käsi pillussa sormet sisällä. Pidän kyllä siitä ja saan usein orgasmin. Joskus runkkaamme toisiamme yhtäaikaa ja joskus esileikkinä sormilla. Kaikki käy. Saan tosin myös yhdynnässä ja mieluummin ehkä yhdyntää kuin pelkkä käsipano. Tosin vaihtelu virkistää ja erilaisia asioita/asentoja kokeillaan mielellämme.

Vierailija
13/18 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haluan, että mies sitä koskettelee

Milloin? No ei heti ensimmäisenä. Tykkään, kun ensin hyväillään pimppiä laajalta alueelta, kuten ulkoisia häppäreitä, häpykumpua ja erityisesti emättimen aukon kohdalla painellen. Sitten kun olen jo hyvässä vauhdissa, niin voi sormeilla myös klittaa, kunhan välillä sormetetaan myös g-pistettä. Yhdynnän aikana sormeilen koittaa useimmiten itse asennosta riippuen.

Miten? Pyörivät liikkeet, melko laajalla alueella. Ei pelkkää klitan nypykän hiplausta. Mieluummin klitoriksen yläosaa kuin itse klittaa. Kivalta tuntuu myös kun klitta on kahden sormen välissä ja niitä liikutetaan ees taas. Loppua kohden melko nopeaa ja tasaista liikettä.

Saatko orgasmin? Saan, mutta pelkällä klitoriksen päällä saatu orkku jää vajaaksi. Tarviin sormet tai peniksen samalla sisään. Ja itse asiassa mitä enemmän ikää on tullut, sitä enemmän nautin emättimen stimuloinnista, oli se sitten sormin tai yhdynnässä. Paras orgasmi tulee kun mies panee ja samalla hieron klittaa. Jonkun mielestä se on itsetyydytystä, mutta jätän tuollaiset mielipiteitä täysin omaan arvoonsa. Mua ei kiinnosta mitä mieltä muut on meidän seksistä.

Vierailija
14/18 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kysymys... Tietysti tuntuu hyvältä ja saan orgasmeja kun kosketaan oikein. Penetraationkin aikana saa toinen hieroa että pääsen orgasmiin asti, se on melko ihana tunne joka kerta.

Vierailija
15/18 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme kysymys... Tietysti tuntuu hyvältä ja saan orgasmeja kun kosketaan oikein. Penetraationkin aikana saa toinen hieroa että pääsen orgasmiin asti, se on melko ihana tunne joka kerta.

Vastasit sitte omaan aloitukseen

Vierailija
16/18 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasit sitte omaan aloitukseen

No en? Ihmettelin vaan miksi joku kysyisi mitä mieltä olen omasta klitastani. Outoja vastauksia täällä.

Vierailija
17/18 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät  että vastasi?

Vierailija
18/18 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsr olet outo