Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen pyytänyt syntejä anteeksi, pyrin oikeasti hyvään ja silti elämiseni on jatkuvaa kipua

Vierailija
15.02.2024 |

En ole tehnyt elämässäni mitään hirveitä syntitekoja, olen elänyt kuin hiiri, en ole pettänyt, huijanut, raiskannut, tappanut jne. Mutta olen joskus vihassa sanonut pahasti ja niitä olen pyytänyt anteeksi. 

Olen tarkka myös siitä, että en toivo mitään pahaa. Pyrin olemaan hyvin. Puhun Jumalalle päivittäin.

Silti minut on laitettu jatkuvaan kärsimykseen maan päällä. Nyt en puhu vain henkisestä kärsimyksestä vaan fyysisestä kärsimisestä, sellaisesta että elämä ei ole elämistä. En ymmärrä miksi, miksi muut ihmiset menevät ja nauttivat elämästään eikä heidän tarvitse olla täydellisesti, hekin tekevät syntejä ja reippaasti, mutta minä en pääse elämään vaan kitumaan. 

YouTubessa oli teoria, että se olisi Saatanan yrityksiä, se mikä on sinua vastaan ja että Saatana olisi ottanut tähtäimeensä niitä ihmisiä, jotka muutoin olisivat Jumalalle läheisiä. Ihmisiä jotka haluaisivat tehdä hyvää, niin heitä sitten oikein nujerretaan. 

Youtubessa oli myös teoria, että me itse valitsisimme nämä elämät ja vaikean elämän saanti olisi pyrkimistä eteenpäin sielun vaelluksessa, oppimisessa. Mutta mieluummin ihan oikeasti valitsisin Sara Siepin tyylisen helpon ja kivan elämän. Kivuliasta ja vaikeaa kituuttamista /elämistä vai ihanaa, meneväistä, rikasta, nautittavaa elämistä. 

Jälkimmäistä. Ensi elämässä sitten vähemmän kärsimystä, toivottavasti. Ja jos todella itse valitaan elämämme, niin haluan valita helpon, nauravaisen elämisen, oppiminen jääköön välistä jos se on kärsimystä. 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kyse karmasta. Syyn ja seurauksen laki. Joskus juuret kaukana menneisyydessä, aiemmissa ruumiillistumissa.

Vierailija
22/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Jesse tule apuun tai jesuiitta. Ei rukoilussa mitään väärää ole, ehkä se joskus auttaa hieman kun rukoilee riittävän korkeaa jumalaa. Maapallo on vähän kuin ala-astraalissa tasoltaan. Mitä muutoksia tai apua haluaisit, voiko ne saada muuten. Voivatko ihmiset auttaa siinä päämäärässä tai sinä. Sukulainen. Siksi olisi tärkeää että kaikille on tarpeeksi. Pakko myöntää etten kyllä itsekään monia asioita saa, osaa en kaipaa, ehkä toisia. Mikä helpottaisi kärsimystäsi, tietoisuus ja jotkut muut asiat? Ilmastomme on hankala jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos osaatte englantia niin tubessa on paljon videoita kristityn elämästä. esim.the beat vastataan ihmisten kysymyksiin. sitten on esim.ortodoksinen father spyridon, joka filosofoi usein luonnon maisemissa elämää. jos on vaikeita elämän tilanteita kohdannut. niin anointed fire luennoi on tavallaan counselor eli ammattimaista apua tarjoava hengellinen luennoitsija.

suomeksi on esim.ristin tie.kanava

Vierailija
24/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Luin pitkän viestisi, en osannut lainata. Tunnista paljon kokemaasi ja ajatuksiasi. Uskon, toivon ja rukoilen, että paranet ja selviät tästä. " 

No nyt mäkään en osannut lainata niitä viestejä, ruudulle tuli vain osittain lainauksia. Kiitos siitä, että päätit kirjoittaa ja kerroit, että en ole yksin. <3 Kiitos sanoistasi ja rukoilusta. Rukoilin äsken myös sinulle. 

Tämä ketju on antanut enemmän, kuin olisin voinut ajatellakaan. Ajattelin että menee varmaan ihan pieleen. Onneksi ei. Olisiko johdatusta ollut mukana. Olen joka päivä rukoillut että Jumala olisi joka päivä mukana.    

Vierailija
25/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, en tiedä jos olet uskova kristitty. Mutta vastaan kristinuskon näkökulmasta : 

Elämme langenneessa, syntisessä ja epätäydellisessä maailmassa. Tähän maalliseen elämään kuuluvat esim sairaudet ja suru. Sairaus ei ole rangaistus. Tämä maalllinen elämä on vain ohikiitävä hetki. Vain Raamatullinen Jeesus pelastaa, kun turvautuu Hänen sovitustyöhönsä ristillä.  Ja elää Hänen Sanansa mukaisesti. Silloin pääsee Taivaaseen, ikuiseen rauhaan ja iloon, tämän elämän jälkeen.

Jos et vielä ole uskossa, pyydä että Jumala antaisi Sinulle uskon, niin että saisit vastaanottaa Jeesuksen elämääsi . 

Voimia ja kaikkea hyvää Sinulle! 

Vierailija
26/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Jesse tule apuun tai jesuiitta. Ei rukoilussa mitään väärää ole, ehkä se joskus auttaa hieman kun rukoilee riittävän korkeaa jumalaa. Maapallo on vähän kuin ala-astraalissa tasoltaan. Mitä muutoksia tai apua haluaisit, voiko ne saada muuten. Voivatko ihmiset auttaa siinä päämäärässä tai sinä. Sukulainen. Siksi olisi tärkeää että kaikille on tarpeeksi. Pakko myöntää etten kyllä itsekään monia asioita saa, osaa en kaipaa, ehkä toisia. Mikä helpottaisi kärsimystäsi, tietoisuus ja jotkut muut asiat? Ilmastomme on hankala jo.

Olen kurottanut myös ihmisiin päin, lääkäreihin ja sukulaisiin ja muutamaan ystävään, kun ei mulla paljoa ole yhteyksiä, ystäviäkin vain n. 2. Kurotan myös muihin vaihtoehtoisiin tahoihin päin, kuten osteopaatit jne. Yritän. 

Se tietty että olen yksin on yksi asia, jos olisi puoliso niin olisi vierellä tuki ja turva ihmisessä - toisaalta voisi käydä niinkin, että sairastuminen olisi liikaa suhteessa ja puoliso lähtisi menemään, mikä olisi vielä raskaampaa, kuin se että on jo alunperin yksin ja turvaa Jumalaan. 

Yritän aktiivisesti keinoja ja apua. Etsin yksityiseltä puolelta hyvää perehtyvää lääkäriä, julkiselta ei apua eikä kiinnostumista. Tutkittu on aika paljon mutta syytä ei ole vielä löydetty. Sukulainen tuo luontaislääkettä kärsimykseen, pahimpaan kipuun mulla on päivystyksestä saatu vahvempi lääke, mutta pyrin välttämään sitä vain pahimpiin kipuihin. 

Keinoja, mahdollisuuksia, yritetään. Epätoivon ja toivon välillä, Jumalaa tarvitaan.  

Vierailija
27/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos osaatte englantia niin tubessa on paljon videoita kristityn elämästä. esim.the beat vastataan ihmisten kysymyksiin. sitten on esim.ortodoksinen father spyridon, joka filosofoi usein luonnon maisemissa elämää. jos on vaikeita elämän tilanteita kohdannut. niin anointed fire luennoi on tavallaan counselor eli ammattimaista apua tarjoava hengellinen luennoitsija.

suomeksi on esim.ristin tie.kanava

Kiitos vinkeistä, kyllä katson YouTubea. Olen katsonut near-death-experience NDA-juttuja ja ääni-Raamattua, myös englanninkielisiä hengellisiä klippejä. Olen katsonut myös kaikenlaisia vitamiini-tiede-videoita. Esim että hermostollisiin kipuihin jotkut ovat saaneet apua B1-vitamiinista ja D-vitamiinista. 

YouTube on loppumaton looppi, niin että löydän sieltä yhden linkin kautta sitten kaikenlaista. :) 

Kiinnostuneille tiedoksi että YouTubesta löytyy koko Raamattu ääneen luettuna, monen tunnin paketti.

Vierailija
28/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Youtubessa oli teoria"...

Vierailija
29/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaisen elämä ei ole mitään osto-myynti-toimintaa.

Vierailija
30/30 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kurottanut myös ihmisiin päin, lääkäreihin ja sukulaisiin ja muutamaan ystävään, kun ei mulla paljoa ole yhteyksiä, ystäviäkin vain n. 2. Kurotan myös muihin vaihtoehtoisiin tahoihin päin, kuten osteopaatit jne. Yritän. 

Se tietty että olen yksin on yksi asia, jos olisi puoliso niin olisi vierellä tuki

Lisään vielä, että köyhyys on myös vaikeutena siihen, etten pysty menemään niin paljoa yksityisille jne kuin haluaisin. Sukulaiset ovat välillä auttaneet. Mutta jos olisin rikas, niin soittaisin heti jonnekin Pihlajanlinnaan ja sanoisin nyt bookatkaa sieltä huone ja sitten tutkikaa niin kauan, kunnes homma on selvää. Niin kauan että apu saadaan. Hoituisi varmaan jos olisi tarpeeksi rikas, miljonääri joka tosiaan pystyisi järjestämään tuon. Lottoan ja rukoilen, vaikka en tiedä saisiko rukoilla loton yhteydessä, tekisin kyllä loppusummalla myös hyväntekeväisyyttä.