Harmittaa ja kaduttaa etten elänyt nuoruuttani sinkkuna
Vielä enemmän varmaan harmittaa, että kaveripiirini oli niin pieni ja omituinen. Eli kun yksi alkoi seurustella, niin häntä ei enää näkynyt. Karehdin sitä nykynuorten tapaa, että voivat lähteä kavereiden kanssa vaikka kuukaudeksi ulkomaille, eikä vaan nyhjätä poika/tyttöystävän kyljessä.. Erehdyin siis suhteeseen 15 vuotiaana ja minulta jäi väliin lähes kaikki, jos en ollut sitä siihen mennessä kokenut. Toinen osapuoli oli todellinen nyhverö ja elin todella suljettua elämää. Ravintolassakin kävin vasta ensimmäisen kerran 25 vuotiaana ja sieläkin tuon kumppanini kanssa. Erokin vielä tuli, eli tuhlasin todellakin vain elämääni.
N.53
Kommentit (13)
Miksihän kuullostat ihan exältäni?
Toki sillä erotuksella, että hän lähti litomaan 20-vuotiaana. Ja oli jättänyt kirjeen, missä kertoi elämänsä jäävän elämättä ts. menevän pilalle, jos hän jää parisuhteeseen kanssani.
Onneksi hän omasi rohkeutta karata kammottavasta painajaisesta.
Hän onnistuikin melkein heti löytämään ihanan ulkomaalaisen miehen, jonka kotimaassa hän pääsi elämään sitä oikeaa elämää.
Jostain syystä hän palasi takaisin Suomeen ja yritti ehdotella yhteenmenoa kanssani. Lapsetkin olisi ollut jo valmiina, miten kätevää!
Ja minä reippaana miehenä pidän hänen entisen miehensä sukulaiset loitolla. Aivan ja tottakai.
No, naiset nyt ovat tuollaisia nuljakkeita.
Toisaalta olet kohta jo mullissa
ja ketään ei edes kiinnosta
Alemman tason nuoret alkavat seurustella 15 v.
Mulla meni alle 20 v nuoruus burgeroidessa ja sitten yllättäen tapasin miehen joka viitti katsella mua. Seuraavat kymmenen vuotta menikin kun yritin muokata itseäni miehen mieleisen. Eipä nyt kovinkaan järkevää ollut, tuntuu kuin olisi koko nuoruus elämättä. Ammatinvalintakin tuli tehtyä muiden mielipiteiden mukaisesti, ja eihän siitä nyt mitään järkevää tullut.
Nyt olen nelikymppinen. Elämä muuten ihan kivaa, mutta valitettavasti työelämässä olen ihan hukassa. En sovi mihinkään paikkaan ja aidot nuoruusaikaiset haaveet ja niiden romuttuminen harmittaa...
No voi sentään. Olenpa ollut onnekas kun koulutin itseni, matkustelin ja kehitin itseäni harrastuksissani. Neitsyys säilyi kolmekymppiseksi asti ja vaikka siinä tuli eteen avioliitto mikä kesti viisitoista vuotta puolison kuolemaan asti, on nyt eläkkeellä olo sinkkuna parasta aikaa. Nuoruuden alemmuuskompleksit ja kipuilut varjelivat turhilta pintaliidoilta, niin ajattelen nykyisin.
mua taas harmittaa ja kaduttaa etten saanut kokea sitä teinirakkautta/ensirakkautta nuorena. edelleen (nyt 35 v) kaikki rakkaudesta ja suhteista kokematta.
Miehillä on helppoa, 30v voi jättää akan ja lapset ja kun kokemusta, miehisyyttä ja varallisuuttakin on, niin sitä on kovaa valuuttaa 20v tyttöjen deittimarkkinoilla.
Ja kun niitä lapsia ei ikään kuin ole, eikä niiden mukana tuomia kiloja, niin mikäpäs siinä on uutta nuoruutta vietellessä.
Taisit olla itsekin aikamoinen nyhverö että tuohon suhteeseen jäit, turha siis syyttää toista osapuolta.
Mikä on tekosyysi näin vanhemmalla iällä, ettet elä ja koe?
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on helppoa, 30v voi jättää akan ja lapset ja kun kokemusta, miehisyyttä ja varallisuuttakin on, niin sitä on kovaa valuuttaa 20v tyttöjen deittimarkkinoilla.
Ja kun niitä lapsia ei ikään kuin ole, eikä niiden mukana tuomia kiloja, niin mikäpäs siinä on uutta nuoruutta vietellessä.
Näin se monilla menee ja naisten tulisi jo oppia, että sitä perhettä ei pidä perustaa jonkun alle 35 vuotiaan pikkulapsen kanssa, joka jo kohta laitumilla kirmaa.
Outoa, että vuodesta toiseen tehdään samat virheet ja samat virheet ja samat virheet ja vielä samat virheet ja taas samat virheet...eikö asioita tulisi oppia(opettaa?
Pihtaaminen ja siveyden sipulin esittäminen kaduttaa myöhemmin. Kannattaa muistaa, että paneminen tuntuu pillussakin hyvältä eikä se siitä kulu.
Vierailija kirjoitti:
Pihtaaminen ja siveyden sipulin esittäminen kaduttaa myöhemmin. Kannattaa muistaa, että paneminen tuntuu pillussakin hyvältä eikä se siitä kulu.
Harva osaa panna
Vierailija kirjoitti:
No niinhän sitä sanotaan ettei järvi soutamalla kulu :D
Voithan sinä nyt tehdä asioita, jotka jäi tekemättä. Matkustelet ja harrastat mitä tekee mieli. Treffeilläkin voi käydä.