Miten mies käyttäytyy kun alkaa yllätävässä paikassa
Kommentit (9)
Ihanko ajatuksen voimalla laantuu? Ei tarvi lähteä pois tmv?
Vierailija kirjoitti:
Alkaa ajattelemaan veroja, valtiota (koko konseptia) ja isovanhempia, pelastuu tiukassa paikassa. Tietenkin voi feikata vessassa käynnin mutta kyllä ajatuksen voimalla pelastuu
Jouduin ajamaan yhden bussivälin pidemmälle, kun alkoi muna seisomaan kauniin naisen takia kotimatkalla!
Nuorella miehellä seisoo vähän väliä ilman mitään ärsykettäkin. Sitä voi vähän asennolla tai taskuun työnnetyllä kädellä peittää. Farkuissa ei tietenkään näy niin hyvin kuin leggareissa tms. Vanhemmiten sitten seisoo lähinnä silloin kun pitääkin ja tietty aamuisin.
Vierailija kirjoitti:
joskus laantuu ja joskus ei laannu ollenkaan pois on hankala joskus lähteä jos seisoo t m 24v
Meneekö miehen käsi automaattisesti etumuksen peitoksi? Onko se nolo hetki, koska kerran olin havaitsevani tällaisen tilanteen.
Voi myös pyytää lähelläolevaa naista auttamaan
Vierailija kirjoitti:
Meneekö miehen käsi automaattisesti etumuksen peitoksi? Onko se nolo hetki, koska kerran olin havaitsevani tällaisen tilanteen.
ei mene automaattisesti....heloposti tuntuu nololle mutta jos on käytökseltään mukava nainen vieressä niin ei mene välttämättä käsi eteen t m 24 v
riippuu naisesta paljon mutta mulle käy usein juurikin noin kun joku istuu viereen tai vastapäätä. kaupassa tms jos alkaa seistä ja haluan sen pois ettei kukaan näe niin ajattelen naista kakalla niin laskee yleensä t m 24 v