Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syvä väsymys elämään

Vierailija
15.02.2024 |

Jos jokapäiväinen elämä väsyttää henkisesti ihan tosi pahasti eikä voi siihen itse millään vaikuttaa, niin mitä pitää tehdä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samassa veneessä.. 

Vierailija
2/17 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei voi vaikuttaa? Luultavasti voi mutta et uskalla tai aloitekyky mennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy hyvällä kampaajalla. Uusi tyyli voi piristää.

Vierailija
4/17 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinä elämässä jotain puutosta henkisesti?

Vierailija
5/17 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muutan Puolaan.En kestä tätä Sodomaa ja Gomorraa ,ekä valheuutisia.Tulkaa mukaan.Siellä on halpaa ja helppo elää .Ihmiset ovat tervejärkisiä.

Vierailija
6/17 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muutan PUolaan.En kestä tätä sodomaa ja gomorraa ,ekä valheuutisia.Tulkaa mukaan.Siellä on halpaa ja helppo elää .Ihmiset ovat tervejärkisiä.

Vierailija
7/17 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ui ja ryve siellä pettymyksessä niin kauan, että silloin kun alkaa itseäsikin jo kyllästyttää niin alat keksiä vaihtoehtoja. Niitä nimittäin on.

Vierailija
8/17 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennä lääkäriltä hakemaan lääkkeet ja sairauslomaa - siis jos mikään muu ei auta. Kannattaa yrittää pitää itsestään huolta, hoitaa ja hemmotella itseään, ei kukaan pelkkää raskasta arkea jaksa loputtomiin.

Vierailija
9/17 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lääkkeet ja saikku pidä olla ratkaisu jos ongelmille ei tee mitään.

Vierailija
10/17 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ui ja ryve siellä pettymyksessä niin kauan, että silloin kun alkaa itseäsikin jo kyllästyttää niin alat keksiä vaihtoehtoja. Niitä nimittäin on.

Ihana positiivinen kannustus sinulta. Kiitän kaikkien puolesta. Muista tämä kun itse voit huonosti, se päivä tulee ennenkuin arvaatkaan.Ehkä jo ensi viikolla. Olen manannut sinulle pahaa. 

Karman lait. 

Vierailija
11/17 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana positiivinen kannustus sinulta. Kiitän kaikkien puolesta. Muista tämä kun itse voit huonosti, se päivä tulee ennenkuin arvaatkaan.Ehkä jo ensi viikolla. Olen manannut sinulle pahaa. 

Karman lait. 

Mites se karman laki suhtautuu tuollaiseen pahan manaamiseen?

Vierailija
12/17 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennä lääkäriltä hakemaan lääkkeet ja sairauslomaa - siis jos mikään muu ei auta. Kannattaa yrittää pitää itsestään huolta, hoitaa ja hemmotella itseään, ei kukaan pelkkää raskasta arkea jaksa loputtomiin.

Ei lääkkeet eikä sairasloma tarkoita sitä että paranet.Ihan muut asiat on muututtava, esim ympäristön muutos. 

Vierailija
13/17 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karman lait. 

Mites se karman laki suhtautuu tuollaiseen pahan manaamiseen?

Tiedän mutta ihminen joka toivoo toiselle pahaa, tämä joka sitä täällä  toivoo on paha ihminen.Häneltä täytyy ottaa pois paha. 

Vierailija
14/17 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repäistä itsesi irti rutiinistar

Vierailija
15/17 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on! Välillä kurjaa, välillä onnistumisia. Iän myötä opit/opimme suvaitsevaisuutta ja hyväksymistä. 

63v on jo nähnyt aika paljon, toivottavasti on vuosia vielä jäljellä käyttää tätä kerättyä viisautta.

Eikä tässä iässä ole niin nökönnuukaa, jos tukka hapsottaa yms voivoi niille, ketä häiritsee

Vierailija
16/17 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karman laki tulee omista teoista.. tämä ensimmäinen ei toivonut pahaa vaan kehoitti itseasiassa miettimään vaihtoehtoja ja yritti auttaa eli ajatteli hyvää.. 

Vierailija
17/17 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on väsymyksestä, ole tyytyväinen ja kiitollinen, asiasi voisivat olla huonommin esim voisit olla kärsimysten ja kipujen kanssa joka päivä. Syvään väsymykseen saat apua, keskustelu/terapia-apu ja jokin masennuslääke oheen voi olla tarpeen. 

Piristykseksi muista myös, että sadekauden jälkeen tulee parempi kausi. Nyt vaan voit tarvia vähän apua siihen uuteen kauteen pääsemiseksi. Tsemppiä! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän