Seksi hiipuu
Millä olette saaneet takaisin intohimon seksissä jos toisella se on hiipunut?
Tuntuu ettei vaimo ole enään täysillä mukana vaan teeskentelee ja antaa säälistä.
Kommentit (6)
MIehen vikaa, jos näin käy. Onneksi on pari kirjoittajaa, jotka osaavat vuosikymmeniä tehdä naiselleen kaiken oikein. Naisessa ei ole koskaan mitään vikaa.
Minua ainakin alkoi mies inhottamaan, eikä hänkään ollut aktiivinrn, joten erottiin. Ja kun toinen alkaa inhottamaan, niin ei siinä mikään auta.
Seksi hiipuu kun miehen ainoa tavoite on oma tyydytys. Tämä pätee suureen osaan miehiä ja loppu on käytännössä osaamattomia.
AP:lle. Ikävä kuulla, että teillä on noin. Meillä miehelleni kävi vuosia sitten samoin. Meidän pelastus oli, että pystyimme puhumaan asioista. Mieheni oli myös se, joka otti asian puheeksi jo ennen kuin seksi loppui melkein kokonaan. Jälkikäteen ajatellen se helpotti minuakin. Kun tiesin, että miehen seksihalut hiipuu, en ollut epätietoinen. Se auttoi, vaikka asia myöhemmin turhautti minua paljonkin. Intohimoa mieheni ei kuitenkaan enää saanut takaisin. Joskus harvoin meillä voi olla seksiä vieläkin, mutta ei se ole enää samanlaista kuin ennen. Mieheni hyväksyi kuitenkin myöhemmin suhteeni ystävääni ja hänen mieheensä, niin en ole joutunut sen jälkeen riutumaan ilman seksiä. Läheskään joka viikko en kuitenkaan seksiä saa, kun ystävääni ja minua erottaa parin tunnin automatka. Ihan onnellinen olen silti.
Eli siis sitä puhumista minä ainakin aluksi ehdottaisin.
t: Bi-nainen, 40+
Ei hiivu! Tämän palstan inkvisitio on päättänyt että naisen halukkuus vain kasvaa ja kasvaa. Ja jos hiipuu, niin se on miehen syytä.