Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävät, mitkä ystävät?

Vierailija
15.02.2024 |

Joka vuosi olen lähettänyt tai soittanut ystävilleni tervehdyksen 14.2. Tänä vuonna olin ajatellut että odotan josko kukaan heistä ehtisi muistaa minua ensin. Ihan näin vuoroin vieraissa-tyyliin.

Kukaan ei lähettänyt viestiä, ei soittanut. Yksikään. Olin ihan tyrmistynyt. 

Onko nykyaika vain netissä olevaa "ystävyyttä"? En ymmärrä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama juttu, lähetin kortteja ja kukaan ei edes kiittänyt tai laittanut viestiä mitään kautta. Pitää vissiin ymmärtää ettei ole mitään ystäviä? Tulee todella surullinen olo.. 

Vierailija
2/6 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ymmärtäisin jos olisi kyseessä nuoret ihmiset jotka muutenkaan ei kortteja lähettele, mutta 50+ ihmisistä on kyse jotka eläneet sen ajan kun oli ihan yleistä lähettää kirjeitä ja kortteja ihan lomamatkoiltakin muistoksi. Ei ihme jossei postilla ole töitä, vois kaikki alkaa välittämään toisistaan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nykyään boomerit kirjoittavat ne facebookiin.

Vierailija
4/6 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole ollut tapana koskaan mitään ystävänpäivä kortteja ja toivotuksia laitella.

Vierailija
5/6 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ole ollut tapana koskaan mitään ystävänpäivä kortteja ja toivotuksia laitella.

En nyt puhunut pelkästään mistään ystävänpäivä postista vaan joulusta ja muistakin. Meillä ainakin melkein kaikki tuttavat ja läheiset lähetti joulukortit ja soiteltiin. Kohta huomataan että se Facebookissa oleva "ystävyys" ei tyydytä sitä oikean ystävyyden kaipuuta kun vanhemmaksi tullaan. Te nuoretkin. 

Vierailija
6/6 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nykyään boomerit kirjoittavat ne facebookiin.

Turhanpäiväinen paikka. Lopetin jo vuosia sitten. Akat tappelee keskenään ja kinaa ryhmissä. Ei kiinnosta.