Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leukaleikkaus

Vierailija
14.02.2024 |

Hei, minulle olisi tulossa leukaleikkaus tänä syksynä. Onko kellään tehty tällaista, millainen toimenpide oli? Oletko tyytyväinen tulokseen? Kiinnostaisi kuulla kaikenlaisia kokemuksia! 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa leikkauttaa kerralla kunnollinen jännäleuka. Siihen perustuu arvo parisuhdemarkkinoilla. 

Vierailija
2/5 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaltolan Mikako siellä...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roni Bäck on käynyt leikkauksessa ja hän on siitä puhunut jossain videossaan. Oli tulokseen tyytyväinen.

Vierailija
4/5 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauksia on erilaisia. Alaleuka, yläleuka tai molemmat. Toipumiseen kannattaa varautua etukäteen hyvin. Hanki tai tee valmiiksi sosekeittoja tai muuta vastaavaa ruokaa. Osta apteekista kuuma/kylmäpakseja 2kpl. Lainaa kirjoja, tilaa joku leffakanava, varaa tekemistä kotona. Kuntoile ennen leikkausta säännöllisesti jotta kunto olisi hyvä liikuntatauon aikana. 

Oletko aiemmin kärsinyt masennuksesta? Se voi uusiutua leikkauksen jälkeen. Kysy etukäteen mihin voit olla yhteydessä jos tarvitset tukea. Sairaaloilla on masennushoitajat erikoistuneet leikkausten  jälkeiseen tukeen.

Ulkonäkö muuttuu, se voi olla hyvä asia mutta ei aina. 

Vierailija
5/5 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on siirretty yläleukaa avopurennan vuoksi. Leikkaus onnistui hyvin, mutta purenta palautui hyvin nopeasti. Eli minulla on edelleen avopurenta, joka luultavasti johtuu leukanivelissä olevista ongelmista.

En tiedä oliko tuosta leikkauksesta oikein mitään hyötyä. Poskiontelot kipeytyy nykyään herkemmin. Levyt ja ruuvithan tulee ihan poskionteloiden viereen, joten olen miettinyt niiden poistamista.

Onko keltään poistettu tuota metallia leuasta, oliko iso operaatio?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi