Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tästä loukkaantua mielestänne?

Vierailija
14.02.2024 |

Onko oikein loukkaantua siitä, että muutkin perheenjäsenet järjestävät häät tai menevät naimisiin kaikessa hiljaisuudessa samana vuonna? Kuten meidän perheessä nyt tapahtui.. Se ensin häitä suunnitellut olisi halunnut, että tämä on heidän vuotensa ja nyt se menettää kuulemma merkityksensä. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne eroaa kumminkin, eli puntit on tasan.

Vierailija
2/7 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta saa loukkaantua! Minusta on vain hyvä, että joku keksii tuollaisen syyn, koska sitä omaa itsekkyyttä on hankala riittävästi saada esille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tahansa voi loukkaantua, mutta on eri asia, kannattaako.

Kenelläkään ei ole oikeutta sanella, milloin toiset voivat mennä naimisiin (eikä tietenkään voi myöskään odottaa, että joku muu, esim vanhemmat, maksaa häät. Jos sellaista edes toivoo, on syytä sopeutua maksajan aikatauluihin.).

Vierailija
4/7 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä minäkin. En ymmärrä miten se on heiltä pois. 

Ap

Vierailija
5/7 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien muiden onni pitäisi nyt mennä paussille kun on meidän onnen vuoro! Minä minä minä!

Vierailija
6/7 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ihmiset ymmärtää että kun järjestävät kaverihäitä ( junttisukulaiset joita hävetään voi jättää kutsumatta) ynnä muita juhlia pienillä porukoilla niin turha kuvitella että heitä kutsuttaisiin tai haluttaisiin omiin juhliin. Se omahyväisyys pilaisi sitten ne omat juhlat.

Vierailija
7/7 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan vain minun ei tarvitse osallistua kenenkään häihin niin tehkää ihan mitä lystäätte. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme