Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerron yhden salaisuuden treenaamisesta

Vierailija
14.02.2024 |

Kun monesti stressataan sitä kuinka ei kehtaa mennä salille ja kuinka vaikea salilla on tehdä mitään ja kun ei saa olla rauhassa yms. Tai että ei ole liikuntapaikkaa lähellä. 

Sun kroppa ei tiedä mistä se vastus tulee treenaamisessa. Siellä lihaksistossa esim ei ole mitään pieniä miehiä tarkkailemassa että "jaahas, nyt me ei olle salilla, me ei voida kehittyä". Treenaamisessa olennaisin asia on nimenomaan se vastus lihaksistolle, lihaksilla ei ole mitään hajua mistä se vastus tulee, kunhan se tulee. 

Monissa valtioissa esim vankiloissa painot on kokonaan kielletty (ettei vangit satuta toisiaan), no miten nää vangit on sitten aina ihan törkeen hyvässä kunnossa ja lihaksikkaita? - Ne treenaa omalla kehonpainollaan päivät pitkät. Ne käyttää myös toisia vankeja painoinaan. Ne rakentelee myös itse painoja esim säkeistä missä on kirjoja, tai vettä. Jne

Jos kehonpainotreeni tuntuu liian helpolta kotona, niin laita vaikka reppu selkään missä on jotain painavia esineitä, tee sen jälkeen kyykkyjä ja katso tuntuuko enää liian helpolta. 

Nää on kaikki yläkerrasta kiinni. Joskus on oltava luovempi asioissa. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP mene töihin

Vierailija
2/8 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Salaisuus." Joopa joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin

Vierailija
4/8 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin! 

Kuntosalit on vain bisnestä. Ja nykyään myös iso osa valtiontaloutta. Mutta treenaamiseen niitä ei tarvitse. Esim. naisten lempliike 'hip thrust' voi tehdä sohvan reunalla. Laita vaikka taapero painoksi tai nestepakkauksia tms. 

Miehet yhden käden punnerruksia ja leuanvetoja tekemään. 

Kyykyistä on valtavasti variaatiomahdollisuuksia. Ei tarvitse lisäpainoa edes.

Vierailija
5/8 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mites sefiet sitten? Miten saan pyllykuvat jakoon että oon salilla?

Vierailija
6/8 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mites sefiet sitten? Miten saan pyllykuvat jakoon että oon salilla?

Käyt jonkun salin ulkopuolella pyllistelemässä ja otat kuvan siitä tapahtumasta?

Vierailija
7/8 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona vaan loppuu yllättävän nopeasti painot kesken, kun on kyse isojen lihasten treenaamisesta. Miten saat turvallisesti kyykättyä kotona sadalla kilolla tai edes viidellä kympillä?

Vierailija
8/8 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona vaan loppuu yllättävän nopeasti painot kesken, kun on kyse isojen lihasten treenaamisesta. Miten saat turvallisesti kyykättyä kotona sadalla kilolla tai edes viidellä kympillä?

Mä kyykkäilen kotona dippivyön kanssa (belt squat). Hyvin onnistuu isoillakin painoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän