Tapailumies kehui postaustani, vaikka ei ollut edes nähnyt sitä? Miksi valehdella?
Olin pitkään työskennellyt erään projektin parissa ja kun saatiin sen esittely valmiiksi ja someen, tapailumies viestitti, että haluaa nähdä sen. No, laitoin sille linkin, mutta melkein samanaikaisesti toinen kaveri viestitti, että siinä oli virhe ja jouduin ottamaan postauksen alas korjausta varten.
Noh, tapailumies laittoi illalla viestiä, että joo oli nähnyt sen ja oli tosi hyvä? Koko homma oli alhaalla sen illan, eli ei mitenkään ollut voinut nähdä sitä. Miksi valehdella tuommoisessa asiassa?
Kommentit (5)
Katsoimme sen yhdessä ja kyllä se hyvä on.älä huoli.
M49
No peruskohteliaisuudesta valkea valhe. En itse pidä valehtelusta, mutta ei ehkä ollut ehtinyt avata linkkiä ja halusi olla mukava. Jos tuo nyt noin kaivelee, niin sano, että hän ei ole voinut sitä nähdä ja arvostat rehellisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma että oli ollut täysin alhaalla eli sitä ei päässyt näkemään ollenkaan? Vai oliko siinä vaan joku virhe. Tai bugi, ehkä se mies pääsi näkemään sen mutta ystäväsi ei?
Ei, koska otin sen itse alas korjausta varten sen jälkeen, kun kaveri laittoi viestiä.
Tapailumies oli ehtinyt nähdä sen heti kun viestin laitoit, ennen kuin olit ottanut sen alas.
Oletko varma että oli ollut täysin alhaalla eli sitä ei päässyt näkemään ollenkaan? Vai oliko siinä vaan joku virhe. Tai bugi, ehkä se mies pääsi näkemään sen mutta ystäväsi ei?