Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomasin, että minulla Rillit huurussa sarjan Sheldonilla on yksi yhteinen piirre, valitettavasti ei kuitenkaan älykkyys

Vierailija
13.02.2024 |

Yhteinen piirteemme on, ettei kumpikaan halua pitää lomaa työstään. Asia valkeni minulle tänään kun laskin että lomapäiviä on enemmän kuin työpäiviä, teki mieli melkein vetää itkupotkuraivarit lattialla maaten. Tällä viikolla kaksi lomapäivää, ensi viikolla kolme ja sitä seuraavalla viikolla kaksi. 😁

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö. Vertaat itseäsi mielikuvitushahmoon.

Vierailija
2/4 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu niin vertaan, ei ole oikeassa tullut vastaan toista, joka haluaisi lomallakin mennä töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu niin vertaan, ei ole oikeassa tullut vastaan toista, joka haluaisi lomallakin mennä töihin.

Se ettei ole tullut vastaan, ei tarkoita ettei meitä olisi. Tässäpä kysymys.

Miksi sinun kohdallasi on juurikin näin?

Omalla kohdalla oli, että kotona oli suhteellisen tylsää ja nautin työelämän tuomasta struktuurista. Olin aikoinani todellakin työnarkomaani. Ei se raha ollut motiivina. Mutta sekin loppui lopulta, kun petti keho sekä terveys. Nyt vaan vituttaa että tuhlasin parhaimmat vuodet työntekoon. Raha ei paljon taskussa paina, eikä se mitään iloa tuo. Autoakaan ei ole, koska näin päättettiin terveydenhuollon toimesta. Päätös oli oikea.

Vierailija
4/4 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ettei ole tullut vastaan, ei tarkoita ettei meitä olisi. Tässäpä kysymys.

Miksi sinun kohdallasi on juurikin näin?

Omalla kohdalla oli, että kotona oli suhteellisen tylsää ja nautin työelämän tuomasta struktuurista. Olin aikoinani todellakin työnarkomaani. Ei se raha ollut motiivina. Mutta sekin loppui lopulta, kun petti keho sekä terveys. Nyt vaan vituttaa että tuhlasin parhaimmat vuodet työntekoon. Raha ei paljon taskussa paina, eikä se mitään iloa tuo. Autoakaan ei ole, koska näin päättettiin terveydenhuollon toimesta. Päätös oli oikea.

Aika pitkälti samat syyt kuin sinulla. Työ on siis määräaikainen ja olin ollut pitkään työttömänä. Työkaverit ovat mukavia, ja toivoisin, että saisin olla samanlaisten ihmisten kanssa tekemisissä jatkossakin. Itse työkin on ollut mielekästä, pääsenhän auttamaan työssäni muita ja se onkin ollut  yllättävän palkitsevaa.

No, ei muuta kuin hakemuksia tekemään, etten jumiudu taas neljän seinän sisälle murjottamaan. 😎👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan