Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paha tilanne parisuhteessa.

Vierailija
13.02.2024 |

Ollaan puolison kanssa päätetty tehdä lapsi.  parisuhde on ollut tosi hyvä tähän asti. mutta nyt puoliso jäi kiinni pitkäaikaisesta " suhteesta" työkaverinsa kanssa.  Samaan työkaveriin on alusta asti keskittynyt todella paljon omituisia asioita.  Yöllisiä soittoja, vkl viestittelyä ym 

Hän ei anna minun lukea wap keskusteluja/ katsoa kuvia koska nämä ovat henkilökohtaisia.

Miten tästä eteenpäin? Tuo asia vaivaa minua niin hirveästi että kyseenalaistan koko ihmisen persoonaa.  

Myös tuo arveluttaa ettei puolisoni halua selvittää asiaa, yrittää vaan vähätellä ja selittää vanhana juttuna

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on todella iso sitoumus. Kysy puolisolta suostuuko hän valheenpaljastustestiin. Lahdessa löytyy yritys joka tekee näitä.

Tää on mun mielestä aika hoocee ehdotus mutta kaipa sekin kertoo jotain kun ehdottaa tätä.

Vierailija
22/38 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto, mikä kusinen provo taas.

Lyön vetoa, että tuo on tarina- tätösen tekosia.  On tavallista sekavampi jälleen.  Heiluu palstalla kuin heinämies, mutta keskellä talvea. 

Paha mania vaihde päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjän tyyli ei tietenkään haluta selvittää mitään vähätellään ja naureskellaan petetylle. 

Vierailija
24/38 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, Sulla on aina paha vaihe päällä, kun tänne postailet.

Otahan päivän rauhoittavat rohtosi, ja lähde käpytteleen palstalta.

Ettei tarvi hommata sulle pii paa autoa.

Vierailija
25/38 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule ap, Sulla on aina paha vaihe päällä, kun tänne postailet.

Otahan päivän rauhoittavat rohtosi, ja lähde käpytteleen palstalta.

Ettei tarvi hommata sulle pii paa autoa.

Harvoinpa tulee tänne postailtua mutta kyllä aika usein on paha vaihe, täältä saa vertaistukea elämän ongelmiin.

Vierailija
26/38 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aapeee on mies. 

Ap on trolli !

Vierailija
27/38 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on todella iso sitoumus. Kysy puolisolta suostuuko hän valheenpaljastustestiin. Lahdessa löytyy yritys joka tekee näitä.

Kertokaa lisää tästä. Onko kuinka kallista hommaa?

Vierailija
28/38 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa lisää tästä. Onko kuinka kallista hommaa?

Käytiin 2020 maksoi 260€. Pari kysymystä sisältyi tohon perus hintaan. Googlella löytää.

Vierailija
29/38 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, puolisosi ja sinä itse olette r o s k a väkeä, jonka ei ylipäätään kannattaisi lisääntyä. Parempi olisi, kun jatkaisitte ihan vaan kaksistaan.

Vierailija
30/38 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämistä on kaikki sellainen käytös jonkun muun kanssa, jonka tietää loukkaavan kumppania, mutta tekee sen silti. Yöllisille viesteille tai soitteluille tuskin voi olla mitään järkevää syytä, ellei kyseessä ole päivystävä lääkäri tai joku muu vastaava.

Vierailija
31/38 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettämistä on kaikki sellainen käytös jonkun muun kanssa, jonka tietää loukkaavan kumppania, mutta tekee sen silti. Yöllisille viesteille tai soitteluille tuskin voi olla mitään järkevää syytä, ellei kyseessä ole päivystävä lääkäri tai joku muu vastaava.

Niin onhan tässä selvästi jo ylitetty rajoja jos viestit on sellaisia ettei voi näyttää tai kuvat.. 

noista mä vielä pääsen ylitse mutta fyysinen kanssa käynti olisi jotain sellaista etten pääse.

Vierailija
32/38 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkakaa, ja jos on toinen nainen kännykässä silloin niin ottakaa hän lapsen hoitoavuksi sitten myöhemmin. 

Voiko nykyään toista ihmistä omistaa niin ettei ole missään tekemisissä toisen sukupuolen kanssa? Ennen oli helppoa naisen estää miehensä pääsy tansseihin ja baariin niin useimmalla miehellä ei töistä löytynyt toista naista. 

Vierailija
33/38 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron mitä itse tekisin tällaisessa tilanteessa ja olen ehkä tehnytkin. Jos mies ei suostuisi kertomaan avoimesti mitä on meneillään, jos ei näyttäisi kaikkia viestejä ja kuvia, niin toteaisin ettei hän minun kanssani halua elää. Ottaisin eron.

Jos mies haluaisi jatkaa kanssani ja saada suhteen kuntoon, hän olisi avoin, kertoisi aivan kaiken, näyttäisi viestit ja kuvat. Ja jos jotain on ollut meneillään, pitää myös sille toiselle tehdä selväksi että kaikki loppuu NYT. Sen jälkeen, pikkuhiljaa, pariterapian kautta suhde kuntoon.

Mutta aloittajan mies jos vähättelee ja salailee viestejä, en katselisi hetkeäkään.

Vierailija
34/38 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron mitä itse tekisin tällaisessa tilanteessa ja olen ehkä tehnytkin. Jos mies ei suostuisi kertomaan avoimesti mitä on meneillään, jos ei näyttäisi kaikkia viestejä ja kuvia, niin toteaisin ettei hän minun kanssani halua elää. Ottaisin eron.

Jos mies haluaisi jatkaa kanssani ja saada suhteen kuntoon, hän olisi avoin, kertoisi aivan kaiken, näyttäisi viestit ja kuvat. Ja jos jotain on ollut meneillään, pitää myös sille toiselle tehdä selväksi että kaikki loppuu NYT. Sen jälkeen, pikkuhiljaa, pariterapian kautta suhde kuntoon.

Mutta aloittajan mies jos vähättelee ja salailee viestejä, en katselisi hetkeäkään.

Aloittajan nainen.  jotenkin tuossa on se hankaluus itsellekkin koska jos ei mitään olisi tapahtunut aikakin itse tunkisin viestit ja kuvat heti esille.

Vierailija
35/38 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät pyrkivät aina loppuun asti kiistämään mitään tapahtuneen. 

Vierailija
36/38 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan nainen.  jotenkin tuossa on se hankaluus itsellekkin koska jos ei mitään olisi tapahtunut aikakin itse tunkisin viestit ja kuvat heti esille.

No mies tai nainen, ei muuta asiaa miksikään. Jos ei salattavaa ole, näyttää viestit tottakai. Jos vetoaa "yksityisyyden suojaan", silloin saa puolestani olla ja pysyä yksin, en enää katselisi.

Vierailija
37/38 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä parisuhde ja puoliso soittelee ja tekstailee yökaudet työkaverin kanssa?

Juu, tehkää nyt ihmeessä lapsi tai pari ja kiireesti näyttävästi naimisiin ja rakentamaan taloa. 

Vierailija
38/38 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just näin.