Lue keskustelun säännöt.
Härkäpapupasta ei oikein mennyt kaupaksi vaikka mitä temppuja tehtiin lounasmarkkinoinnissa- kaikki otti silti mitä otti
13.02.2024 |
Helsingin yliopiston ja Luken tutkijat ovat selvittäneet Kouvolan Rosso-ravintolassa, miten lounastajat olisivat valmiita valitsemaan ruoakseen herne-härkäpapupastan. Ensimmäisellä viikolla kasvisruokaa ei tuotu esiin erityisellä tavalla, toisella viikolla sen erottuvuutta lisättiin ruokalistassa vihreällä värillä ja kolmannella viikolla pastaa markkinoitiin myös digitaalisissa kanavissa. Tutkijat eivät havainneet minkään keinon vaikuttaneen merkittävästi valintoihin. Kokeilunhaluiset asiakkaat, kasvisruokailijat ja koulutetummat henkilöt valitsivat muita todennäköisemmin kasvisvaihtoehdon
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Papu on vaikea aines, ei se monelle sovi hyvin