Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Härkäpapupasta ei oikein mennyt kaupaksi vaikka mitä temppuja tehtiin lounasmarkkinoinnissa- kaikki otti silti mitä otti

Vierailija
13.02.2024 |

Helsingin yliopiston ja Luken tutkijat ovat selvittäneet Kouvolan Rosso-ravintolassa, miten lounastajat olisivat valmiita valitsemaan ruoakseen herne-härkäpapupastan. Ensimmäisellä viikolla kasvisruokaa ei tuotu esiin erityisellä tavalla, toisella viikolla sen erottuvuutta lisättiin ruokalistassa vihreällä värillä ja kolmannella viikolla pastaa markkinoitiin myös digitaalisissa kanavissa. Tutkijat eivät havainneet minkään keinon vaikuttaneen merkittävästi valintoihin. Kokeilunhaluiset asiakkaat, kasvisruokailijat ja koulutetummat henkilöt valitsivat muita todennäköisemmin kasvisvaihtoehdon

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papu on vaikea aines, ei se monelle sovi hyvin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä