Juuri tuli netflixiltä tekstari että veloituksessa on joku ongelma. Onko tää huijaus?
Kommentit (24)
Todennäköisesti huijaus. Netflix ei taida edes lähetellä mitään tekstareita.
Onko sulla pankki- tai luottokortti vanhettunut?
Huijausyritys. Mene katsomaan netflixin omista tiedoista. Itselleni on tullut noita nyt useita, ensimmäisen kohdalla heräsi minullakin epäily, mutta omista tiedoista paljastui sitten huijaukseksi (laskutus oli kunnossa).
Älä ainakaan vastaa siihen mitään äläkä avaa mitään tiedostoja tai linkkejä jos sellaisia on. Voithan sinä käydä katsomassa OIKEAN Netflixin asetuksista onko siellä kaikki kunnossa. Esimerkiksi onko veloitustapa oikea.
Vierailija kirjoitti:
Älä ainakaan vastaa siihen mitään äläkä avaa mitään tiedostoja tai linkkejä jos sellaisia on. Voithan sinä käydä katsomassa OIKEAN Netflixin asetuksista onko siellä kaikki kunnossa. Esimerkiksi onko veloitustapa oikea.
Niin ja varmista onko tililläsi katetta.
Soita suvun incelille ja kysy neuvoa
Mitä netflixin omilla sivuilla sanotaan?
Mulle tuli vähän aikaa sitten netflixiltä sähköposti että maksu ei ole mennyt läpi. Kortti oli mennyt vanhaksi. Siellä sovelluksessa sen voi tarkistaa.
Huijaus on
Netflix ei lähettele tekstareita.
Jos maksut eivät kulje Nerflixille, se sulkee palvelun käyttäjältä.
Menet suoraan Netflixiin. Älä käytä/avaa mitään lähetettyjä linkkejä. Toimiiko Netflixisi?
Mulla tuli sähköpostiin ilmoitus että maksu ei mennyt läpi. Tämän tajusin heti aiheelliseksi viestin tullessa, että en nettishoppailu tilille ole aikoihin siirtänyt rahaa. Maksoin laskun ja taas näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Sisälsikö viesti linkin?
Kyllä. Se oli jotain tyyliin netflixfi.com, ei netflix.com.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Soita suvun incelille ja kysy neuvoa
Entäs jos itse sattuu oleman suvun incelli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisälsikö viesti linkin?
Ap
Noniin huijaus se on sitten
En ole jaksanut katsoa netflix appsia tai nettisivuja.
Ei ole syytä miksei maksu olisi mennyt läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisälsikö viesti linkin?
Ap
Eli huijaus.
Oletko katsonut tiliäsi johon menet appin tai selaimen kautta?