Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko runsasluomisuus rumaa?

Vierailija
11.02.2024 |

Minulla on ihan älyttömästi luomia! Voiko tämä olla syynä, että miehiä ei kiinnosta? Olen hoikka ja muuten ihan nätti, mutta koko keho täynnä pieniä luomia. Jopa varpaissa.

Kommentit (6)

1/6 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että musta se vois olla ihan söpöäkin. 

Vierailija
2/6 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on älyttömän vähän luomia eikä miehet ole ollenkaan kiinnostuneita minusta. Tuskin luomien määrällä on mitään merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vähintään on hyvä olla. 

Vierailija
4/6 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ystäväni. Voitko asialle mitään? Sun täytyy tulla toimeen itsesi kanssa tuli mitä tuli

Vierailija
5/6 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖÖ, no tuota - eihän se yleisesti ottaen kaunistus ole, mutta että karkottaisi miehet... hmm. 

Joka tapauksessa jos luomet sellaisia tasaisia ja pienehköjä, niin ei välttis paha. Voi vastata sellaista kirjavahko, pisamaista ihoa. Eli jopa ihan söpöä. Itselläni sellainen eli periaatteessa luomia paljon, mutta myös pisamia. Mustat, isot koholuomet olen leikkauttanut pois. Niitä on ollut vähän. Sellaiset mielestäni esteettisesti ikävän näköisiä. 

Omalla kohdallani tämä runsasluomisuus (Tai ns. ihon kirjavuus) ei ole ollut miesten suhteen ongelma. En muista kenenkään edes kiinnittäneen asiaan mitään huomiota - ainakaan ääneen. 

Vierailija
6/6 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monella suomalaisella on paljon luomia. Joku on viehättävä ja vetovoimainen luomineen ja joku ei ilman. Ja toisinpäin.