Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stub vai Haavisto

Vierailija
10.02.2024 |

No.. stubin mokailut aikanaan.. myöskin pekan jutut.. molemmilla huonoja juttuja.. sit taas toisaalta.. eipä tolla pressalla ole kovin kauheasti valtaa.. onneksi.. eduskunta.. nuo 200 jotka me olemme valinneet.. ovat tärkeämpiä juttuja..jos jotain voi analysoida.. stub on mielestäni liian euro fanaatikko joka on liikaa irtaantunut suomesta.. ei tiedä mitä maksaa olut.. tai polttopuu..  tai edes mitä maksaa bensa.. ei pekkakaan kaikkea tiennyt.. mutta kuitenkin lähempänä todellisuutta.. kuin stubb.. stubb ei ole suomalainen.. hän on EUROOPPALAINEN.. jos me haluamme että eu määrää kaiken.. ?? Äänestä ihmeessä stubb.. mutta.. jos haluat olla suomalainen.. joka kuuluu Eurooppaan..  ja eu.hun.. Natoon..  mutta on kuitenkin oma maa.. me teemme tämän maan.. me.. sinä ja minä.. minä haluan olla suomalainen.. myöskin eurooppalainen.. mutta en kuitenkaan eu.n alainen.. meillä pitää kuitenkin olla omaa päätäntävaltaa.. stubb.. ajaa meidät kokonaan eu.n vallan alle.. stubb.. ei tiedä suomen asioista mitään.. esim polttopuiden hinta..arvio heitti noin 70% hänelle väärään suuntaan.. en sitä sano.. varmaan viisas mies joissain asioisssa.. mutta.. kuitenkin.. hiukan kultalusikka suussa syntynyt kaveri.. joka ei ymmärrä normaaleja suomalaisia.. Pekka..  hän on perus.. "pekka" hän ei elvistele mitään.. eikä esitä.. eikä mielistele.. tämähän on vain minun mielipiteeni.. mutta.. mieti vielä..??

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän