Olen vasta tätä palstaa lukiessani tajunnut, kuinka kateellisia ja ilkeitä ihmiset ovat.
Vastaukset on ihan hirveitä, vaikka aihe olisi kevyttä viihdettä pilke simäkulmassa. Ihmisille nauretaan ja heidän tilanteitaan pilkataan. Kaikki naiset on vähintään huo...a, jotka kyttää palstalaisten miehiä. Miehet on tietenkin psykopaatteja, se omakin, jota kaikki palstanaiset kyttää 24/7. Ymmärrän että joku saa jotain iloa, kun vastaa oikein ilkeästi, mutta eikö silloin kannattaisi katsoa peiliin ja kysyä, miksi saan iloa toisen lyttäämisestä ja haukkumisesta??
Kommentit (5)
En tiedä mitä ketjuja sinä luet, jos tämä on suurikin ongelma. Asiaketjuissa taas ne selkeästi trollailulinjalla olevat luulisi olevan helppo havaita ja suodattaa.
Ellei jo sitten tämäkin viesti ollut mielestäsi sitä kuvailemaasi kiusaamista. Siinä tapauksessa, ehkä on vain parempi etsiä joku muu keskustelupalsta, jossa kaikki ovat kaikesta samaa mieltä ja tunnelma suorastaan häikäisevän aurinkoinen.
Ihmetellyt välillä samaa. Aikamoisia kommentteja osa ja niistä vielä tykätään. Harvemmin kuulee oikeassa elämässä.
Huomasin saman jo 15 vuotta sitten. Ihmiset vain näyttelee irl mukavaa. Pohjimmiltaan ne on samanlaisia kun täällä. Sen kun on tiedostanut, niin eipä oo tehnyt mieli olla juuri kenenkään kanssa enää tekemisissä.
Minä olen kysynyt itseltäni tuon kysymyksen jo satoja kertoja, mutta en ole keksinyt muuta vastausta kuin että olen varmaan sitten persuvastainen.
Mää olen taas yllättynyt siitä että miten paljon toiset ajattelevat sun autokuluja, kertovat alituiseen miten paljon säästäisit jos olis sähkäri.