Eikö veroja maksavien kuuluisi tietää mihin verorahat kuluvat, joten sossutukia saavien nimet ja tuet pitäisi julkistaa....
.....aivan kuten yli 100 000 tienaavienkin! Miksi näitä tietoja pantataan? Veikkaan että alkaisi työhaluja löytyä, kun kerran vuodessa julkistettaisiin kaikki, jotka ovat yli 5000€ saaneet vastikkeetonta tukea.
Kommentit (35)
Ei viddu saattana vaikuta! Olen osatyökykyinen 54v.
Hehee, ap luulee, että kansalle kerrotaan minne rahat menee.😅 Ei ne ole sun rahoja, ap, ne on KAIKKI päämiesten rahoja, eikä niiden tuloista ja menoista kuulu sulle mitään kertoa. Herää nyt jo unelmistasi, digivaluutan lobbaaja.
Tuskin köyhillä ja kipeillä on tietoa miksi rahakkaiden nimet esillä, miksi se olisi pienituloisen syy. Köyhä ei ole rikollinen, vaikka on ilmeisesti rikolliseksi ilmeisesti luokiteltu, tuskin perussairaudetkaan ovat rikoksia. Kotiinsa lukittu lähes rahatta monet.
Lapsilisää saavien nimet julki.
Vankien nimet julki sekä vanginvartijoiden.
Valtion ja kuntien työntekijöiden nimet julki.
Mitäs vielä verovaroista kustannetaankaan, poliisi, puolustusvoimat ja Supo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No maataloustukien saajat on luetteloitu ja kukas se siellä jöpöttää kärjen tuntumassa : WAHLROOS NALLE
Nalle ei ole lähelläkään huippua! Siellä on sellaisia tuensaajia kuin helsinkiläinen viestintätoimisto Cocomms (ei muuten viljele mitään, mutta saa tukea yli 600 000 e/v) ja Luonnonvarakeskus.
Luonnonvarakeskus viljelee. Vaikkakin tutkimusmielessä. Tuet on niille jotka osaa hakea. Isoissa firmoissa on työntekijöitä siihen.
Itseäni ei ole koskaan kiinnostanut luonnontieteet eikä maatalous. En ymmärrä miksi kaikki luonnontieteilijät ja maatalouspuljut ovat kimpussani. En edes ole kepulainen. Bilsan numerokin oli tosi huono enkä edes kirjoittanut sitä. Vai eikö näille tule edes mieleen kysy
Enkä ole edes maalainen. Päinvastoin. Inhoan maalaiselämää yli kaiken.
Vierailija kirjoitti:
No maataloustukien saajat on luetteloitu ja kukas se siellä jöpöttää kärjen tuntumassa : WAHLROOS NALLE
Maataloustuet on pikku pisara siinä rahavirrassa, jonka valtio on Nallelle tarjoillut.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Miksi ei sossutukia saavien nimiä voisi julkaista ja toimiaan ihailla?
Siksi koska se on vaarallista. Aina on lahtaajia, haukkujia, jengejä ja osa harrastaa varmaan lähes mustaa magiaa. Miksi sairauksia omaavan pitäisi selitellä julkisesti niitä. Siksi kai rikollisten kasvoja peitellään.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki valtiolle töihin lobbaavien nimet kuten supon agentit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Miksi ei sossutukia saavien nimiä voisi julkaista ja toimiaan ihailla?
Siksi koska se on vaarallista. Aina on lahtaajia, haukkujia, jengejä ja osa harrastaa varmaan lähes mustaa magiaa. Miksi sairauksia omaavan pitäisi selitellä julkisesti niitä. Siksi kai rikollisten kasvoja peitellään.
Miksi minun pitäisi työskennellä valtiolla?
Yritys tuet on vuodessa noin 9miljardia e niin eiköhän nuo pitäsi kertoa eurolleen ketkä saavat.
No sitten kun tietäisit, että Jorma Kalevi, 53, Kaavi, on saanut viimeiset 5 vuotta toimeentulotukea, niin mitä tekisit? Kävisitkö hakemassa sen töihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki valtiolle töihin lobbaavien nimet kuten supon agentit.
Kaikkien niiden nimet jotka yrittävät savustaa, aivopestä, manipuloida, lahjoa minua valtiolle töihin. Nimet ja ammatit esiin ja motiivi miksi juuri minun pitäisi työskennellä valtiolle ja miksi ja miten se on joltakin pois että en työskentele valtiolla? Sehän on julkisista verorahoista maksettavaa palkkaa se valtion työntekijän palkka.
Vierailija kirjoitti:
No sitten kun tietäisit, että Jorma Kalevi, 53, Kaavi, on saanut viimeiset 5 vuotta toimeentulotukea, niin mitä tekisit? Kävisitkö hakemassa sen töihin?
Sulla on lupa tulla kotiovelle, murtautua kotiin, tarttua fyysisesti kiinni ja raahata väkivalloin fyysistä voimaa käyttäen valtion toimistoon töihin? Tälläistäkö valtion rekrytointipolitiikka on? Ei ihme ettei tulijoita pahemmin ole! Ei ihme että edellinenkin työntekijä haistatteli ja otti loparit!
Kyllähän se on jo nyt mahdollista. Käyt valtionbudjetin rivi riviltä läpi ja sieltä mihin rahat on käytetty ja etsit kohteet.
Esim. yritystuet, kerää tiedot netistä, mitkä yritykset ovat saaneet yritystukea ja ne on julkisia asiakirjoja. Samoin koulutus.
Ja onhan valtion tilipäätös julkinen, liitteineen ja tilintarkastuksineen. Sinne Valtioneuvosteen ap ja pyydät esim. viime vuoden tilipäätöksen ja alat käymään läpi, mihin rahat on käytetty. Toisaalta kannattaa ottaa omat eväät mukaan.
Seuraava tehtåväsi on tutustua kuntien tilinpäätöksiin ja poimia samat tiedot. Kuinkas montaa kuntaa ja kaupunkia Suomessa?
Samoin Ahvenanmaan.
Kaikki edellä mainitut ovat julkisia asiakirjoja.
Itseäni ei ole koskaan kiinnostanut luonnontieteet eikä maatalous. En ymmärrä miksi kaikki luonnontieteilijät ja maatalouspuljut ovat kimpussani. En edes ole kepulainen. Bilsan numerokin oli tosi huono enkä edes kirjoittanut sitä. Vai eikö näille tule edes mieleen kysyä, olettavat vain muidenkin olevan samanlaisia kuin itse?