Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa olla ihmisten kanssa

Vierailija
08.02.2024 |

En osaa olla ihmisten kanssa. Muuta kuin netissä anonyymina. Minulla on paineita, että pitäisi viettää työkavereiden kanssa aikaa, mutta en pysty siihen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko.

Vierailija
2/8 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä, jos ei tunnu hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minulta taidetaan odottaa sitä. Yritän tsempata itseäni, että pystyn siihen, mutta en pysty. On kuin seinä olisi vastassa ja ahdistaa sitä enemmän, mitä enemmän tunnen epäonnistuvani siinä. En enää muista, millaista oli olla normaali. En tiedä, miten se tapahtuu. Ap

Vierailija
4/8 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsitkö peräsuolen laskeumasta?

Vierailija
5/8 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta minulta taidetaan odottaa sitä. Yritän tsempata itseäni, että pystyn siihen, mutta en pysty. On kuin seinä olisi vastassa ja ahdistaa sitä enemmän, mitä enemmän tunnen epäonnistuvani siinä. En enää muista, millaista oli olla normaali. En tiedä, miten se tapahtuu. Ap

Et sinä ole vastuussa siitä mitä muut odottavat. Odottakoot vaikka maailman tappiin. Jos hoidat työsi ja olet sinällään ystävällinen ja yhteistyökykyinen, niin se on enemmän kuin riittävästi.

Mutta jos tilanteesi vaivaa sinua itseäsi, niin mene terapiaan, itsesi vuoksi, ei muiden.

Voin sinällään samaistua sinuun, koska minä olen introvertti ja minulla on sosiaalisten tilanteiden fobia. En siis ole mikään varsinainen sosiaalinen kyläluuta, mutta olen kuitenkin ystävällinen ja aivan hyvä ihminen tällaisenakin.

Vierailija
6/8 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainut 

Vierailija
7/8 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään osaa mutta feikkaan niin sitä ei huomata.

Vierailija
8/8 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä juttu. Minä osaan olla ihmisten kanssa mutta sisälläni kiehuu koko ajan. Olen katkeroitunut ja ajattelen että ihmiset vihaavat minua ja minä vastavuoroisesti heitä. En tiedä miten tästä enää pääsee irti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän