Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kuin hamstraaja talonsiivoojien kanssa jos joku puuttuu lihavuuteeni

Vierailija
08.02.2024 |

Myönnän että ongelmia on, keskustelen niistä sujuvasti, voin jopa osoittaa halua muutoksiin. Mutta oikeasti en halua mitään puuttumista itse lihavuuteen, oireita voidaan toki hoitaa. Niin kuin hamstraaja voisi suostua tavaroiden siirtämiseen tai järjestelyyn, muttei ole valmis luopumaan tavaroistaan. Jos joku yrittää painostaa minua laihtumiseen, kieltäydyn edes kuuntelemasta, ja yhteistyö päättyy ennen kuin alkaakaan.

Tuli vaan tämmöinen vertaus mieleen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on väliä mitä muut ajattelee. Elät itseäsi varten ja teet niin kuin haluat

Vierailija
2/5 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Harva puuttuja tajuaa, että siinä puututaan ihmisen itsemääräämisoikeuteen. EIvät ne puuttujatkaan ehkä tykkäisi, jos heidän heikkouksiaan alettaisiin ruotimaan ja kertomaan mitä heidän pitäisi tehdä. Sillä lailla ei muutosta saada. Tai voidaan saada, mutta se ei ole pysyvää. Tavarahamstraajien touhuihin voi olla joskus jopa pakko puuttua: he kun voivat sillä aiheuttaa vaaraa muillekin esim. paloriskin kasvamisena, tai tuholaisongelman levittäjänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuollaisia erityisherkkiä läskipalloja elätetään sossuntuilla ja tavalliset ihmiset eivät saa sairaana hoitoa, kun läskipallot jonouttavat terveydenhuollon

Vierailija
4/5 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei se pakolla onnistu. Tahto pitää olla.

Vierailija
5/5 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko ongelmasi jo noin vakava?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi