Stubb jatkaa edelleen samalla linjalla: PUHUU PALJON MUTTA SANOO VÄHÄN
MTV: vaalitentissä Stubb esitti taas "Kolmen kohdan vastauksia", eikä vastannut kysymykseen yhdessäkään niistä.
Toimittajaakin rupesi vastaukset naurattamaan.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
No älkääs nyt, siellä ulukomailla puhutaan samanlaista sisällötöntä small talkkia päivät pitkät, eikä kukaan siitä mieltään pahoita.
No ei kait kukaan mieltään ole pahoittanut. On vain antoisampaa kuunnella Haaviston vahvaa asiasisältöä sekä osaamisen ja kokemuksen syvää rintaääntä kun on kuitenkin tulevasta presidentistä kyse.
Kolme pointtia polttopuista :D
Nyt ei millään pahalla ketään kohtaan, mutta repesin niin että en pääse tästä yli.
Stubb on kuin putoushahmo. Oisko nimi vaikka Ylipäällikkö Powerpointmän. Ensteks, tokaks ja kolmanneks. Natonatonato. Aseita rajalle!
Vierailija kirjoitti:
Stubb on kuin putoushahmo. Oisko nimi vaikka Ylipäällikkö Powerpointmän. Ensteks, tokaks ja kolmanneks. Natonatonato. Aseita rajalle!
Todella. Osuvasti huomattu. Kuin Putous-hahmo.
Jahas, se ois Putous sitten tänää klo 21 ylella! Hamokilpailussa DJ Pexi ja Powerpoint Jörkka.
Vierailija kirjoitti:
Sori siitä!
Vierailija kirjoitti:
Oi! Odotan jo 3 pointin uuden vuoden puhetta.
Mahtaako mahtua 15 sekunnin Tiktok-videoon.
Cringe. Se rasittava faija, joka tunkee tiktokii ja saa aikaan nuorten joukkopaon toiseen someen.
Syyt presidenttiehdokkaaksi hakeutumiseen:
1. Venäjän hyökkäys
2. Korpraalin natsat
3. Pelko joutumisesta eturintamalle tykinruuaksi
Stubb on Poliitikko-Barbi tai Presidentti-Ken. Paketin mukana saat kaksipuoleisia puvun takkeja, joita voit sovitella ja kivasti käännellä nuken päällä. Ajankohtaisena kaupanpäällisenä Haaviston Rauhanneuvottelija-puku, jota Ken niin mielellään esittelee yllään.
Sama shöw jatkuu. Nato nato. Ydinase. Minä minä. Ylipäällikkö minä.
Aijai. Jaksaisko kattoa ylen tentin? Ihan vaan tän pellen takia. Viihdykettä iltaan. Kolme pointia polttopuista.
Ja sit ois levyraati. Stubb sanoi siitäkin vahingossa totuuden. Menään fiiliksellä, ei asiantuntijuudella. Näinhän se näyttää menevän.