Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko oikeasti ihmisiä jotka syö samaa ruokaa monta päivää peräkkäin? Mitä ihmettä?

Vierailija
07.02.2024 |

Siis onko oikeasti ihmisiä jotka syö samaa ruokaa monta päivää peräkkäin? Mitä ihmettä?

Siis sehän ruoka on ihan hirveän makuista jo seuraavana päivänä, jos minä teen liikaa ruokaa niin heitän sen vain roskiin tai annan koiralle.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan osaa kokata.

Vierailija
2/44 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vaan osaa kokata.

Ja sinä syöt väljähtänyttä keittoa ja vetistä makaronilaatikkoa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee.

Vierailija
4/44 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kirjolohikiusausta. Olen syönyt sitä eilen ja söin tänään aamulla ja syön vielä huomenna.

Vierailija
5/44 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepä lihakeitto. Synti ja häpeä syödä vain kerran.

Vierailija
6/44 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein ison vuoan moussakaa toissapäivänä. Söimme sitä eka kerran vasta eilen, koska se vain paranee kun vetäytyy hyvin.

Ja syödään tänäänkin.

Vierailija
7/44 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä ap teet liikaa ruokaa? Vai teetkö itsellesi myös vaikka aamupalaleipiäkin lautaselle 10,jaksat syödä kaksi ja loput pois. Opettele tekemään omien tarpeiden mukaan sitä ruokaa. Sitähän jo lapsillekkin opetetaan, et lautaselle sen verran ku syö.

Ai juu, mut Porvoossa toimitaankin noin. .

Vierailija
8/44 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on lähestulkoon poikkeuksetta provoja, kun kysellään "Mitä ihmettä?".

Vierailija
9/44 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tarkoituksella enemmän ruokaa, kuin kaksi ihmistä päivällisellä syö.

Minulla on valmiina ruoka, jonka  popsin lounasaikaan.  Eihän ruoka mene pilalle jos sen säilyttää jääkaapissa yön yli.

Vierailija
10/44 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vaan osaa kokata.

ap

Kiitos, mutta ei kiitos. Syön mieluummin itse tekemiäni ruokia kuin sinun sotkujasi.

Vierailija
11/44 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vaan osaa kokata.

ap

Jos sinun keittosi väljähtyy ja makaronilaatikko vetistyy säilytyksessä, sinä et osaa kokata.

Vierailija
12/44 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen yksin asuvana yleensä ison satsin ruokaa ja syön sitä 3-4 päivää putkeen. Minulle riittää vastavalmistetun/vaihtuvan ruuan nautinto 3-4 päivän välein, en tarvitse sitä joka päivä tai useita kertoja päivässä. Syön siis myös yleensä samaa ruokaa sekä lounaaksi että päivälliseksi, ja syön yleensä vain nämä kaksi ateriaa päivässä. Rakastan kokkaamista ja hyvää ruokaa, joten kokkauspäivä on aina ihana ja käytän siihen mielelläni paljon aikaa ja vaivaa. Minulle sopii tällainen rytmi, ja kun joskus kaipaan vaihtelua, menen ravintolaan tai teen ekstra-aterian. 

Vierailija
13/44 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tekee riittävän hyvää ruokaa riittävästi, voi siitä nautiskella helposti useamman kerran, ja vain kerran tarvitsee viettää aikaa hellan ääressä. Harmi, että ap osaa kokata riittävän hyvää ruokaa eikä säilyttää ruokaansa oikein, joutuu joka päivä seisomaan hellan ääressä kokkaamassa uutta ruoka-annosta itselleen. Mikä ajanhukka.

Vierailija
14/44 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vaan osaa kokata.

ap

Keitot paranee, maut tasaantuu kun odottavat, samoin makaronilaatikko kiinteytyy ja mehevöityy, maut tasaantuvat.

Ja miksi ylipäätään laitat ruokaa liikaa, opettele tekemään VAIN yksi annos, ei tartte heitellä rahaa roskiin!

Tuhlaat rahojasi tollai!

Vierailija
15/44 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vaan osaa kokata.

ap

Taidat kokata sellaisia vetisiä makaroonilaatikkoja, mitä siellä yhdessä koulussa oli. Oletko kokkina siellä? 

Vierailija
16/44 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein kirjolohikiusausta. Olen syönyt sitä eilen ja söin tänään aamulla ja syön vielä huomenna.

Samoin täällä. Myös keitot ovat parempia seuraavana päivänä. Syön montaa eri ruokaa ainakin kolmena päivänä peräkkäin.

Vierailija
17/44 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon koirallasi on ylipainoa? 

Vierailija
18/44 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostat kaupasta ruokaa niin luuletko että se on sinä päivänä tehty? Tai käyt ravintolassa syömässä, luuletko että se pihvi on siellä juuri paistettu? Se pihvi on paistettu monta kuukautta sitten tehtaassa ja lämmitetään siellä ravintolassa. Mutta taidat olla Porvoosta.

Vierailija
19/44 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai syön, olen hyvä kokki ja teen hyvää ruokaa en vetistä. Eikä ruoka jääkaapissa miksikään parissa päivässä mene.

Vierailija
20/44 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pastaruuat esim. lasagne vain paranee jääkaapissa. Voi hyvin syödä monta päivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi