Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystynkö fwb suhteeseen?

Vierailija
05.02.2024 |

Olen niitä toki jo harrastanut, mutta en saa O:ta jos meidän välillä ei ole jotain vahvaa ja esim intohimoista suutelua/+ mielellään tunteita.

Mitä mieltä? Nautin kyllä, vaikka en sitä saisikaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää miettiä, niin vastaus on ei.

Vierailija
2/6 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos roikut AVlla, et ole valmis seksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin toki, mutta en koe sellaista mielekkääksi. Olen kerran kokeillut (elämäntilanteessa, jossa en halunnut suhdetta - olin juuri eronnut pitkästä suhteesta) ja minun kohdallani osoittautui toimimattomaksi juuri se, että jos ei tunne oikeasti seksuaalista vetoa toiseen, ei ole oikeaa intohimoa. Ja sitten taas jos tunnen vetoa toiseen, on vaikea ajatella suhdetta friends-lähtökohdasta.

Vierailija
4/6 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyisin toki, mutta en koe sellaista mielekkääksi. Olen kerran kokeillut (elämäntilanteessa, jossa en halunnut suhdetta - olin juuri eronnut pitkästä suhteesta) ja minun kohdallani osoittautui toimimattomaksi juuri se, että jos ei tunne oikeasti seksuaalista vetoa toiseen, ei ole oikeaa intohimoa. Ja sitten taas jos tunnen vetoa toiseen, on vaikea ajatella suhdetta friends-lähtökohdasta.

Totta! Näinhän se on. Tosin juuri nyt on tilanne että meillä on intohimoa, mutta mies on nuorempi ja erilaisessa elämäntilanteessa (saattaa lähteä maasta jossain vaaiheessa) Mutta eihän niitä tunteita voi käskeä, vaikka tilanne olisi kuinka "huono".

Tunsin jotain hyvää ollessamme yhdessä, jotain sellaista jolle olisi kiva rakentaa fwb suhde, mutta kun luulen että se tunne oli jotain enemmän.

Vierailija
5/6 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys etuisuuksilla on sitoutumiskammoisten juttu.

Tosin siitäkin tulee raskaaksi.

Miten kerrot sen sitten tälle ei-toivotulle lapselle?

Lapsi saa roolimallin, jossa ystavät tarkoittavat henkilöitä, joita pannaan "huiskin haiskin", kun ei löydetä "sukulaissielua".

Luulisi ystävyydellä olevan ylempikin merkitys?

Vierailija
6/6 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävyys etuisuuksilla on sitoutumiskammoisten juttu.

Tosin siitäkin tulee raskaaksi.

Miten kerrot sen sitten tälle ei-toivotulle lapselle?

Lapsi saa roolimallin, jossa ystavät tarkoittavat henkilöitä, joita pannaan "huiskin haiskin", kun ei löydetä "sukulaissielua".

Luulisi ystävyydellä olevan ylempikin merkitys?

Osaan huolehtia ehkäisystä, kuten aina tietenkin.