Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karvatupentulehdus bikinialueella

Vierailija
05.02.2024 |

Mulla on tullut sokeroinnista hiljalleen pahentunut karvatupentulehdus ja bikinialue näyttää kauhealta- punottaa sieltä täältä ja on myös punaisia patteja. En saa niitä pois, vaikka kuinka yritän hoitaa aluetta enkä ole käynyt sokeroinnissakaan kohta pariin kuukauteen. Olen pessyt, desinfioinut ja vähän rasvaillut myös. Kokeilen nyt myös tulehduskipulääkekuuria. Nyt vinkkejä kehiin, miten pääsen eroon tästä!! 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sokerointiisi kuulunut takuuta?

Vierailija
2/5 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että johtuu tekijästä, kun ongelmitta kävin siellä reilun vuoden. Olen urheillut paljon joten luulen että ihoalue ärsyyntyi siitä. Mutta mitä tehdä nyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin antama lääkeresepti lienee paras apu.

Myös Basibact-voidetta voit koittaa laittaa patteihin, vaikka vanupuikolla täsmällisesti vain niihin patteihin. Sitä ei saa ihan kaikkialle laittaa tai liian kauan aikaa käyttää, koska sisältää lievää antibioottia, mutta se on ihan resptivapaa voide. Lue ohjeet ennen käyttöä. Itse käytän sitä ihan haavavoiteena ja krooniseen alkavaan kynsivallintulehduksiin.

Pesu ja desinfiointi on voinut pahentaa niitä iho-oireita, kun olet pessyt kaikki suojaavat hyvät mikrobit iholta. Kokeile voidepesua, vaikka Aqualan Plussalla, että iho saa kosteuttakin ja rauhoittuu.

Vierailija
4/5 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli aina näppyjä, en ajele enää karvoja, korkeintaan saksilla lyhennän. Bikinin alaosaksi valitsen bokserimallin, ei karvat tursua lahkeensuiden alta. Kyllä niillä karvoilla alapäässä on suojaava vaikutus, ei ne turhaan siellä kasva.

Vierailija
5/5 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pon ap, ja mä kyllä haluisin mahd vähän karvoja bikinialueelle, ja mietin et jos tästä pitää lääkäriin mennä, niin onko se ihan yleislääkäri vai kenelle varaan ajan? Saako kunnalliselta edes apua tähän, vai meenkö suosiolla yksityiselle? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi