Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies lähettää alastonkuvia

Vierailija
05.02.2024 |

Tilanne on siis se että mies lähettää melkein joka päivä kuvia peniksestään ja videoita joissa masturboi. Aluksi se oli ihan kivaa saada se yksi kuva, ja kehuinkin sitä. Ilmeisesti siitä kehustani yltyi, ja nyt vaan kyllästyttää joka päiväiset kuvat ja videot. Aina pitää olla kehumassa hänen vehjettä, vaikka se alkaa vähitellen jopa muuttua vastenmieliseksi. Lähettelee kuvia jopa silloin kun olen ystävieni tai perheeni seurassa. Saa siitä ilmeisesti jotain kiksejä? Ihan kuin mies ei teksi päivän aikan mitään muuta kuin ajattelisi seksiä (töissä) tai masturboisi (kotona). Olemme molemmat nelikymppisiä, ja itse etsin vakavaa suhdetta, ja mieskin omien sanojensa mukaan. Olemme tapailleet vasta pari kuukautta, mutta ällaista suhdetta en jaksa katsella pidemmän päälle. Muuten pidän miehestä. Itse en ole lähettänyt hänelle kuvia, enkä aio. 

Pääsenkö tilanteesta eroon jotenkin kohteliaasti, koska ilkeästi en aio tilanteeseen reagoida. Harmittaa että aluksi annoin hänen lähettää kuvan, kun hän kysyi saako lähettää. Annoin toki luvan vain siihen ensimmäiseen, mutta en ole osannut sanoa etten tahdo enempää. 

Kerro oma tilanteesi, ja miten sait miehen lopettamaan tämän. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi