Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaverin tai sisaruksen kanssa reissut on iloisempia kuin oman kumppanin kanssa?

Vierailija
04.02.2024 |

Itsellä ei siis kavereita, joten vertaan tekemiäni reissuja siskon kanssa kuin miesystävän. Niin aina, siskon kanssa ollut hauska aja hyvä fiilis suurinpiirtein kokoajan. Miesystävän kanssa välillä pieniä riitoja, mykkäkouluja ja selkeästi nähtävissä olevaa toisen tyytymättömyyttä milloin mihinkin. En itseänikään syyttäisi huonoksi matkaseuraksi, koska siskoni on kuitenkin aidosti viihtynyt. Kun taas miesystäväni.. no ärtynyt milloin mistäkin, ei suunnittele tai ehdota mitään, "kaikki käy" jne. Onnekkaita olette te, joilla kumppanin kanssa kivaa. Minä varmaan olen jo kolmatta kertaa väärän ihmisen kanssa. Suurin syy viimeisimmän kanssa on ollut että mies on kait olettanut että menemme johonkin p*neskelulomalle ja on heti ärtynyt jossei aloiteta aamua ja lopeteta iltaa alasti sängyssä päällekkäin toisia hyväillen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän se jo itse sen kerroit. Huono liittonne, puhumattomuus, erilaiset odotukset ja luulo, että toinen lukee ajatuksia. Kyse ei ole huonoista miesvalinnoistasi - luultavasti omassakin käytöksessäsi on parannettavaa. Kavereiden kanssa on kivempaa, koska ongelmat korostuvat sen läheisimmän eli puolison kanssa. Kavereille ei nalkuteta, kavereille ei tiuskita, kaverilta ei vongata seksiä ja kavereiden kanssa ei pidetä mykkäkoulua. 

Vierailija
2/19 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sinkkuutta. Sitten sulla on aina hauskaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no miksei voi olla puolison kanssa sellainen loma? Automaattisesti minunkin puoliso sellaista olettaa ja annan, kerta kahdestaan päästään ja lapsivapaata. Se alta pois ja sit voi tyytyväisin mielin kierrellä kaupunkia. Ja sit illalla tai aamulla taas uudestaan. Eikä kukaan kiukuttele. 

Vierailija
4/19 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa paneskella aamuin illoin, niin mies on mukavampaa matkaseuraa. Päivälevon aikanakin voi hoitaa pikaiset. Mitä sitä pihtaamaan? Höh?

Vierailija
5/19 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa paneskella aamuin illoin, niin mies on mukavampaa matkaseuraa. Päivälevon aikanakin voi hoitaa pikaiset. Mitä sitä pihtaamaan? Höh?

Niin justiin. Tottakai miehen tarpeet täytyy huomioida kokoajan. Olempas minä ollut tyhmä. Ap

Vierailija
6/19 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Mieheni on muuten ihan huippu, mutta suoraan sanottuna ihan pskaa matkaseuraa. Siksi matkustan ystävien ja siskoni/äitini kanssa. Välillä lapsetkin mukana. Perheenä ei juuri matkustella, ellei nyt jotain huvipuistoreissua lasketa.

Vierailija
7/19 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no miksei voi olla puolison kanssa sellainen loma? Automaattisesti minunkin puoliso sellaista olettaa ja annan, kerta kahdestaan päästään ja lapsivapaata. Se alta pois ja sit voi tyytyväisin mielin kierrellä kaupunkia. Ja sit illalla tai aamulla taas uudestaan. Eikä kukaan kiukuttele. 

Jos se tulee luonnostaan eikä ole mitään "nyt on pakko naida, kun kerta täällä ollaan". Sitä ennen on kirottu pskaa säätä, kaikki kestää, ei jaksa kävellä, olipa huonoa ruokaa, ei kiinnosta mennä sinne tai tänne, niin eipä ainakaan minun halut herää tuollaisesta. Yök.

Vierailija
8/19 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet tuollaisen valittavan miesvauvan kanssa. 

Vierailija
9/19 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso koetaan itsestäänselvyytenä, jonka takia ei tarvitse nähdä vaivaa? Kun taas jos on reissussa ihmisen kanssa, jota ei joka päivä näe, tsemppaa enemmän, haluaa olla parempi versio itsestään.

Vierailija
10/19 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin justiin. Tottakai miehen tarpeet täytyy huomioida kokoajan. Olempas minä ollut tyhmä. Ap

Eikö sinulla itselläsi ole seksuaalisia tarpeita? Aseksuaalin kannattaa elää sikkuna. Yleensä naisten ongelma on, että miehiä ei kiinnosta kuin kerta, pari viikossa.

Vierailija
11/19 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se tulee luonnostaan eikä ole mitään "nyt on pakko naida, kun kerta täällä ollaan". Sitä ennen on kirottu pskaa säätä, kaikki kestää, ei jaksa kävellä, olipa huonoa ruokaa, ei kiinnosta mennä sinne tai tänne, niin eipä ainakaan minun halut herää tuollaisesta. Yök.

Luonnostaan kyllä, kun kotona touhuaminen on aika hankalaa. Lapset ja vuorotyö. Miksi oman puolison kanssa ei voi käydä seksilomalla? Valitetaan kun ei nappaa ja samaa pitäs harrastaa salarakkaan kanssa selän takana?

Eiköhän se apn kumppanillakin kohta salarakas ole, kun oma kumppani ei halua edes lomalla. Ja arkena kuiten valittaa ettei jaksa ja ehdi. 

Vierailija
12/19 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus kertoi kaiken. Onnea elämänmatkallesi.

Vierailija
13/19 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan naiset ymmärtää, että seksi on miehille tärkeintä?

Vierailija
14/19 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin ymmärrän. 

Mutta en kenen tahansa kanssa. On huolestuttavaa, jos on naimisissa sellaisen kanssa, jonka kanssa seksi ei kiinnosta. 

Vierailija
15/19 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin ymmärrän. 

Mutta en kenen tahansa kanssa. On huolestuttavaa, jos on naimisissa sellaisen kanssa, jonka kanssa seksi ei kiinnosta. 

Ai ymmärrät, että SEKSI on tärkeintä? 

Vierailija
16/19 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Mieheni on muuten ihan huippu, mutta suoraan sanottuna ihan pskaa matkaseuraa. Siksi matkustan ystävien ja siskoni/äitini kanssa. Välillä lapsetkin mukana. Perheenä ei juuri matkustella, ellei nyt jotain huvipuistoreissua lasketa.

Sama juttu. Yksin liikkuessa törmää mukaviin ihmisiin.

Vierailija
17/19 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä naisen haluista olekaan kysymys.

Vierailija
18/19 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä naisen haluista olekaan kysymys.

Ja mä oon muutenkin sitä mieltä, jos ei haluta ollenkaan, mielummin sitten eroaa, kun kiusaa sitä toista joka haluaisi. Tai sit sopivat avoimen suhteen, niin voi lomailla yhdessä ja käskee vain haluttoman kumppanin ulos huoneesta, kun itselle on tulossa sinne seuraa. Ei ihmekkään, että kiukuttaa tyytymättömässä suhteessa. Se suhde on muuttunut kaverisuhteeksi, jos lomallakaan ei voi olla kivaa. 

Vierailija
19/19 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ukkosi ilmeisesti osaa lämmitellä sinua juurikaan, jos petipuuhat kiinnostaa häntä mutta ei sinua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme