Miksi monet naisten urheiluasut ovat edelleen niin paljastavia?
Miksi naiset eivät voisi urheilla miesten kanssa samanlaisissa vaatteissa? Esim väljä t-paita ja shortsit
Kommentit (64)
Miesurheilijoillahan on tiukat rikot
Vierailija kirjoitti:
Löysät vaatteet sattuu rintoihin ja ne vain heiluisi vapaasti
Oletko kuullut urheiluliiveistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut urheiluliiveistä?
Kyllä noi tiukat vaatteet jotenkin paikkojen pitämisen aloillaan siitä johtuvat. Naisilla on korkeampi rasvoprosentti luonnollisesti ja enemmän fattia kehossa. On mukavempi urheilla kun eivät rasvat hölly kauheasti.
Koska somessa kaikilla linssiludeilla on piukat ja seksissäät vaatteet, niin pitää kopioida. Olen itsekin nainen, enkä ole mikään seinäkukkanen, mutta en tajua tätä nykyajan pinnallista ulkonäköön keskittymistä.
Miehet on varmaan tehnyt tuommoiset säännöt?
https://www.castanet.net/news/Sports/340757/Women-s-beach-handball-team…-
Aika peittäviä nämä talviurheiluvarusteet esim. jääkiekkoilijoilla.
Itse urheilen löysemmissä kuteissa.
Sä et varmaan juoksulajeja tai esim. korkeushyppyä harrasta? Noista kahdesta omakohtaista kokemusta ja niissä vartalonmyötäisillä vaatteilla on ihan toiminnallinen funktio. Kisa-asut ei ihan hirveästi miehillä ja naisilla sinällään eroa, lahkeen pituudessa jonkin verran variaatiota. Niitä ihan alushousumallisia juoksuhousuja en ole käyttänyt, mutta sen verran naisen ja miehen fysiologiassa on lantion kohdalla eroa, että liikkuvuuden kannalta hieman lyhyempi mitta lahkeessa toimii vaan monesti naisella (leveämpi lantio ja reiden seutu) paremmin kun pidempi malli vaikka kuinka olisi joustava kangas.
Ja fyi, tuo lantion seudun anatominen ero tekee myös sen, että naisena on hemmetin vaikeaa löytää hyvin istuvia shortseja lajeihin, joissa tulee korkeampia potkuja. Vastaavasti esim. judossa housut on väljemmät kautta linjan mahdollistaen liikeradat naisen kropallakin.
Koska naisen tärkein tehtävä on näyttää hyvältä.
Naiset saa itse valita vaatteensa. Lentopalloa naiset pelaa mikrosortseissa koska helpompi liikkua.
Vierailija kirjoitti:
Naiset esineellistävät itseään 😬
Koko media esineellistää, miehet ja naiset.
Vierailija kirjoitti:
Naiset saa itse valita vaatteensa. Lentopalloa naiset pelaa mikrosortseissa koska helpompi liikkua.
Miksi miesten ei ole ns pakkoa pelata mikroshortseissa?
Haluavat esitellä itseään... tietenkin. Mutta kyllä mieskatsojat tykkäävät!
Tuota minäkin olen ihmetellyt. Onko kaikki naiset exhibitionistejä?
Kaavussako sitä sitten pitäs urheilla??
Samaa olen ihmetellyt... Olen usein nähnyt miehillä tavalliset shortsit, miksei naisilla ole samaa? Siis sellaiset polviin asti olevat. Naisilla mikroshortsit tai uikkarit vedetty pepun väliin. Onko kyse tosiaan siitä että naisilla on kova tarve esitellä kroppaansa eri lailla kuin miehillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten ei ole ns pakkoa pelata mikroshortseissa?
Kyllä on. Tankotanssissa ja uimahypyissä miehet ovat yläosattomissa. Homoyhteisö vaatii.