Olga K kuollut
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Jos oli synnynnäinen sydänvika niin hoitopaikka taisi olla väärä, Vantaalla ei kai ole kuin Peijas. Hus olisi ollut oikea paikka sydän vaivoissa, oliko turha kuolema 😢
Synnynnäinen sydänvika jos oli niin miksi ihmeessä se koronarokotteet otti koska koronarokotteet aiheuttaa sydänlihastulehduksia?
Kummasti alkoi nyt vaivaamaan, ja kaveritkaan eivät tienneet "synnynnäisestä sydänviasta"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on, aivan todella oksettava ja ihminen juttuineen.
Siis tarkoitin tuota vapaudenliiton ihmistä. En Olgaa, tuli väärään kohtaan minun vastaus. Anteeksi.
Onkohan hän ihan työkykyinen, jutut on sen verran paksuja th-ammattilaiseksi. Ja jopa tietämättömiä. Jos olisin aktiivinen lähettäisin linkin tästä olga-keskustelusta jollekin ylen toimittajalle. Noista ulkomaisista riemuitkoot kun kerran pää toimii omalla tavallaan. Ei mitään hyviä tapoja ees.
Missä tuon vapaudenliiton ex-puheenjohtajan keskustelu Olgasta on? En löytänyt omalta facebook sivultaan.
Liiton riitaantunut ex- puoluesihteeri. Joka erotettiin persuista, liittyi vkk ja valittiin aluevaltuustoon, erosi ja liittyi vl. Nyt eronnut siitäkin. Tosi huolestuttavia asioita useinkin sanoo terveydestä terveydenhoitajana. Nimeä en voi sano, ruotsinkielinen nimi, etunimi usan se yksi cia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on kyseessä. Kiva nimi.
Pseudonyymi, oikea nimi Tuula Ketonen, radiojuontaja Ylellä
Olga oli kylläkin Olga jo 1980-luvulla Mikkelissä. Tuula toki ristimänimi, mutta Olgaksi hän itsensä esitteli, ja Olgana hänet tunnettiin. Kuuli jo äänestä, kun hän oli paikalla.
Kissankehdon toimittaja soitti Olgan muistolle Enjoy the Silencen, jota Olga kuulemma rakasti. Itkin kuin vesiputous.
Vierailija kirjoitti:
Millainen mahtanee oll synnynnäinen sydänvika joka oireilee viikkoja ja lopulta surmaa muutamasa viikossa. Ei oikei kuullosta sydänkohtaukselta.
Ei sydänkohtaus ole ainoa sydänperäinen sairaus, johon voi kuolla. Voi olla vaikka minkäläisia muitakin, vaikkapa rakenteellisia sydänvikoja.
Olga oli Radiomafian (aloitti 1990!) alkuperäisiä juontajia. Heitä on yhä Ylellä (Radio 1 ja Radio Suomi), kuten Markus Partanen, Liete, Nyman, Ulmanen... Kansakunnan kahvituntikin on palannut. Olga oli vasta 59-vuotias. Hänet muistetaan myös TV:stä esim. Punainen planeetta -keskusteluohjelman juontajana. Hänellä oli miellyttävä ääni ja kukaan ei lukenut merisäätä kuten hän (vaikken veneilyihminen olekaan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oli synnynnäinen sydänvika niin hoitopaikka taisi olla väärä, Vantaalla ei kai ole kuin Peijas. Hus olisi ollut oikea paikka sydän vaivoissa, oliko turha kuolema
Synnynnäinen sydänvika jos oli niin miksi ihmeessä se koronarokotteet otti koska koronarokotteet aiheuttaa sydänlihastulehduksia?
Ihmiset luottavat rokotteisiin ja niiden puolesta kampanjointiin. Itse en ole ikinä pitänyt flunssarokotteita tarpeellisina. Jotenkin outo konsepti mielestäni. Ylikuolleisuus on ollut todella korkealla Suomessa 2023 lopulla ja ilmeisesti se jatkuu yhä kohonneena. Ihmisillä on paljon syöpiä, diabetesta ja kaikenlaisia autoimmuunisairauksia, joten ilmeisesti flunssarokotetta pidetään terveydelle hyvänä suojana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen mahtanee oll synnynnäinen sydänvika joka oireilee viikkoja ja lopulta surmaa muutamasa viikossa. Ei oikei kuullosta sydänkohtaukselta.
Ei sydänkohtaus ole ainoa sydänperäinen sairaus, johon voi kuolla. Voi olla vaikka minkäläisia muitakin, vaikkapa rakenteellisia sydänvikoja.
Sydän tappaa jokaisen meistä. Se vaanii aina, herkeämättä. Se voi iskeä yöllä nukkuessa, jalkapallokentällä, töissä, auton ratissa... Ei kannata siis pelätä vaikka kuolemista lento-onnettomuudessa. Niitä ei tapahdu koskaan. Et esim. koskaan ole nähnyt lentokoneesta toista lentokonetta vuorenseinään liiskautuneena tai kahta palavaa lentokonetta törmänneinä oman koneesi ikkunasta. Autokolareja taas on jokainen nähnyt ja autokolarikin on häviävän epätodennäköinen syy kuolemallesi verrattuna sydämeesi, joka lopulta pettää sinut. Itse olen keksinyt keinon: kiusaan takaisin sydäntäni! Tänäänkin lähden viidenkymmenen kilometrin pyörälenkille. En anna hetkenkään rauhaa sydämelle, ennen kuin se lupaa jättää minut rauhaan - toistaiseksi. Näin meidän diilimme toimii. Joskus uhkaan sitä jopa defibrillaattorilla piruuttani.
Vierailija kirjoitti:
Surullista. Ei siitä kauaa ole kun radiossa kuului sen ääni.
Ikävä tulee. Varsinkin puhelintoivekonsertissa oli kiva jos oli Olga juontajana jonkun muun kanssa. Mutta oli se muutenkin tuttu ja turvallinen ääni, ja luki hyvin merisään. 📻
Juurikin itse muistan Puhelinlangat laulaa ohjelmasta. Hänen kiva äänensä ja tapansa jutella yhdistyy hyviin muistoihin kun usein kesällä kuuntelen perjantai iltaisin ko. ohjelmaa mökin kuistilla. Ikävä uutinen, osanotto perheelle. Olgalle=Tuulalle (oikea nimi) rauhaisaa lepoa ja kiitokset.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen toimittaja, ei yhtään mitään erikoista hänessä. Aivan kuin kuka tahansa olisi kuollut, turha tehdä numeroa. Läheisille iso suru, meille muille kuolema muiden joukossa. Aamulla kuoli 3 ihmistä kolarissa, kirjoitteletteko niistä tänne?
Tämäkin sinun avopierusi piti tänne päästellä. Olga oli julkisuuden henkilö joka oli erittäin pidetty työssään ja jonka ohjelmia moni kuunteli ja piti niistä.
Kolarin uhrit eivät ole julkisia tunnettuja henkilöitä. Toki heidän kuolemansa on surullista omaisille, se on sanomattakin selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No johan nyt! Justiinsa pari viikkoahan sitten mä kuuntelin sitä radiosta eikä kyllä yhtään kuolemaa tekevältä kuulostanut.
Ja alle 60-vee oli taatusti eli nuori vielä.
Paikka auringossa 19. tammukuuta jäi ilmeisesti Olgan viimeiseksi ohjelmaksi.
Puhelinlangoissa Olga oli myös tammikuussa, mutta niitä ei voi Areenasta kuunnella jälkikäteen.
Vierailija kirjoitti:
Mun vaari kuoli 50 v saunassa sydämen takia,
mulla 50v vielä edessä...
Elähän nyt... Ei 10-vuotiaan pidä vielä tuollaisia miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sairaus vei. Tietääkö kukaan mikä sairaus?
Sydänlihanksen tulehdus, keuhkoputkentulehdus, keuhkokuume - voisiko olla joku tuollainen? Rinnassa varmaankin tuntemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Olgan synnynnäinen sydänvika ei liity mitenkään koronaan ja rokotteisiin.Ylikuolleisuus on todella korkealla eli kyllä rokote ilmeisesti voi olla haitaksikin kroonisesti kipeille ihmisille.
Rokote? Miksi rokote? Etkö tiedä, että koronan on tiedetty aiheuttavan sydänvaurioita jopa oireettoman tai lievän taudin sairastaneille? Milloin suomalaiset menivät niin sekaisin, että alkoivat pelätä enemmän rokotetta kuin monielinvaurioita aiheuttavaa pandemian aiheuttanutta ja miljoonia tappanutta virusta?
Syksy 2020:
Long Covid: the evidence of lingering heart damage
Cardiologists are finding that problems arent related to age or severity of infection
https://amp.theguardian.com/world/2020/oct/04/long-covid-the-evidence-o…
Vierailija kirjoitti:
Jos oli synnynnäinen sydänvika niin hoitopaikka taisi olla väärä, Vantaalla ei kai ole kuin Peijas. Hus olisi ollut oikea paikka sydän vaivoissa, oliko turha kuolema 😢
Peijas on HUS:n sairaaloita ja siellä toimii sydänpuolikin. Itse sydänsairaana vantaalaisena olen ollut HUS:n potilaana sekä Meilahdessa että Peijaksessa ja samat lääkärit ovat osittain molemmissa. Leikkaukset tosin taitaa olla keskitettyinä kokonaan Meilahteen. Mutta jäin myös miettimään tuota synnynnäistä sydänsairautta ja nopeaa menehtymistä, että miksei siirretty Meilahteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tarkoitin tuota vapaudenliiton ihmistä. En Olgaa, tuli väärään kohtaan minun vastaus. Anteeksi.
Onkohan hän ihan työkykyinen, jutut on sen verran paksuja th-ammattilaiseksi. Ja jopa tietämättömiä. Jos olisin aktiivinen lähettäisin linkin tästä olga-keskustelusta jollekin ylen toimittajalle. Noista ulkomaisista riemuitkoot kun kerran pää toimii omalla tavallaan. Ei mitään hyviä tapoja ees.
Missä tuon vapaudenliiton ex-puheenjohtajan keskustelu Olgasta on? En löytänyt omalta facebook sivultaan.
Liiton riitaantunut ex- puolues
Aa, kiitos! Katoin väärän väärän tyypin sivua, joka samanlainen vouhka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liiton riitaantunut ex- puolues
No nyt löysin oikean ihmisen 🤮 Kyllä on paha suustaan.