Ihanaa, että saamme joka tapauksessa seksuaalivähemmistöjä ymmärtävän presidentin!
Olen aidosti iloinen, että Stubbkin on tässä mielessä liberaali ja fiksu!
"Stubb on ajanut vähemmistöjen oikeuksia. Euroopan parlamentissa hän oli seksuaalitasa-arvoverkoston (LGBT Intergroup) varapuheenjohtaja.[171] Vuonna 2010 Stubb oli Helsinki Pride -tapahtuman suojelija.[172] Hän kannatti myös sukupuolineutraalia avioliittolakia.[173] Marraskuussa 2010 Stubb esiintyi TEDx Helsinki -tapahtumaa varten tehdyllä videolla, jossa rohkaistiin seksuaalisen suuntautumisensa kanssa painivia." -wikipedia
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Suomi on niin paska maaksi tullut, että on ansainnut homon joka vie kaikkia kuin pässiä narussa
No minä ainakin äänestän sitä pätevämpää ja sympaattisempaa homoa eli Haavistoa.
Wikipediasta löytyy tieto Stubbin suuntautumisesta. Kohdassa Henkilökohtaista on viimeisillä rivveillä asiasta mustaa valkoisella eli kertoo olevansa bi.
En usko, että sillä on mitään merkitystä suoraan ainakaan minun elämääni, valittiin noista kumpi hyvänsä.
Epäilen vähän, että onko kummastakaan sota-ajan presidentiksi ja johtajaksi, mikäli tämä kriisi Venäjän kanssa äityy oikein pahaksi.
Homo ja bi on parempi kuin pikkurikollinen pettäjä.
Presidentti on koko kansan presidentti, oli kansa sitten heteroa tai ei.