Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, että saamme joka tapauksessa seksuaalivähemmistöjä ymmärtävän presidentin!

Vierailija
01.02.2024 |

Olen aidosti iloinen, että Stubbkin on tässä mielessä liberaali ja fiksu! 

"Stubb on ajanut vähemmistöjen oikeuksia. Euroopan parlamentissa hän oli seksuaalitasa-arvoverkoston (LGBT Intergroup) varapuheenjohtaja.[171] Vuonna 2010 Stubb oli Helsinki Pride -tapahtuman suojelija.[172] Hän kannatti myös sukupuolineutraalia avioliittolakia.[173] Marraskuussa 2010 Stubb esiintyi TEDx Helsinki -tapahtumaa varten tehdyllä videolla, jossa rohkaistiin seksuaalisen suuntautumisensa kanssa painivia." -wikipedia

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentti on koko kansan presidentti, oli kansa sitten heteroa tai ei. 

Vierailija
22/25 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on niin paska maaksi tullut, että on ansainnut homon joka vie kaikkia kuin pässiä narussa

No minä ainakin äänestän sitä pätevämpää ja sympaattisempaa homoa eli Haavistoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikipediasta löytyy tieto Stubbin suuntautumisesta. Kohdassa Henkilökohtaista on viimeisillä rivveillä asiasta mustaa valkoisella  eli kertoo olevansa bi. 

Vierailija
24/25 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että sillä on mitään merkitystä suoraan ainakaan minun elämääni, valittiin noista kumpi hyvänsä.

Epäilen vähän, että onko kummastakaan sota-ajan presidentiksi ja johtajaksi, mikäli tämä kriisi Venäjän kanssa äityy oikein pahaksi.

Vierailija
25/25 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo ja bi on parempi kuin pikkurikollinen pettäjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi