Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monille äideille painaa enempi jonku haalarin väritys kuin itse käyttömukavuus jne?

Vierailija
11.01.2007 |

Mammat tälläkin palstalla vaan miettii, et mikä väri ois kiva ja mikä miellyttää eniten silmää. Ei niinkää mietitä tuotteen käyttömukavuutta, kulutuksenkestoa jne. Tää on ihan sama juttu kun sanoo, että

" ostin auton" , niin heti nainen kysyy ekana, et " minkä värisen?" ....

Ja nyt sitten lentää lokaa niskaan heti samantien kun tän kirjoitin...Katotaas kauanko menee:)

terveisin äiti, jolle merkkaa vähiten lasten vaatteissa värit.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttömukavuudeltaan nuo nykyajan haalarit taitaa olla lähes poikkeuksetta aika hyviä eli kannattaisko silloin valita se kivan näköinen?!

Oletko sä tyhmä vai tyhmä?

Vierailija
2/9 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi paljon löytyy näitä äitejä, jotka ensin metsästää tietyn sävyistä haalaria ja sit siihen just oikean sävyisiä asusteita.

Olen tulkinnut sen elämänsisältöön liittyväksi asiaksi. Vaikka itse olenkin esteetikko, niin rajansa kaikella.

Mulla kaksi pientä poikaa ja tärkeintä vaatteissa on tosiaan käyttömukavuus ja käytännöllisyys. Ulkonäköasiat tulee vasta sen jälkeen, kun muut kriteerit on täytetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset voi kivasti pukea ja onhan se nättiä kun on nii sävysävyyn lakki/haalarit ja tumput. Ei siinä mitään, mutta jotenkin tuntuu monelle korostuvan vain se, että kun täytyis saada just se tietty haalari siltä ja siltä valmistajalta ku se on niiiiin nätti....

ap

Vierailija
4/9 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan vaatteet niin, että ne ovat SEKÄ kivannäköisiä ETTÄ mukavia käyttää + kestäviä. Ei ole vaikeaa.

Vierailija
5/9 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki tuntemani haalarimerkit ovat käytännöllisiä ja hyviä (Jonathan, Remu, Rasavil, Reimatec... ) valitsen siis ulkonäön ja hinnan mukaan. ja ei todellakaan tarvitse rasittaa itseään, samasta kaupasta löytyy heti asusteet.

Vierailija
6/9 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan jostain haalarin väristä, et voi hitsi kun ei saatu sitä ja sitä väriä...

Vierailija
7/9 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vaan jostain haalarin väristä, et voi hitsi kun ei saatu sitä ja sitä väriä...

Vierailija
8/9 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä ei tarvitse jauhaa, kaikki tietää ne jo. En mä ainakaan ostais ruman väristä haalaria lapselleni, mutta en mitään Lassien halpisp*kaakaan vaikka olisi miten kauniin värinen!

Vierailija
9/9 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkohaalarissa on se linja, että jos löytyy hyvä ja nätti, otetaan se. Jos löytyy hyvä, mutta vääränvärinen, otetaan se. Olennaista on, että toimii varmuudella ulkoilussa.

Sitten on erikseen kyläily- ja paremmat vaatteet ja niissä painaa enempi ulkonäkö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi