Alasti nukkuminen
Yksinkertainen kysymys: Nukutteko alasti?
Itse olen aina tykännyt nukkua alasti, varsinkin seksin jälkeen on ihanaa käpertyä iho ihoa vasten ja alkaa nukkumaan. Kun molemmat riisuutuu täysin alasti nukkumaan mennessä, se myös johtaa seksiin helposti useamman kerran viikossa.
Millaisia mielipiteitä teillä on alastomuudesta sängyssä?
Kommentit (30)
...pallit hiessä sitten. Ja oisko ihan ottaa hiennot terska suuhun. No ei!
Exä nukkui pitkä yöpaita päällä ja silloin aikanaan vaikka olisin tykännyt, että olisi nukuttu alasti. Nyxän kanssa nukutaan aina alasti ja seksiä on paljon useammin kuin edellisessä elämässä. Nykyään on paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä aamuseisokki? Ei sitä vanhemmiten enää seiso aamuisin. Ja kun kotona on pieni leikki-ikäinen lapsi, niin ei sitä alasti voi nukkua. Bokserit on oltava. Ja kissatkin tunkevat öisin peiton alle, en voisi täysin rentoutua jos olisi kissan kynnet hepin vieressä. Ei se bokserikaan mikään panssari ole, mutta suojaa vähän kuitenkin.
Ikää 59 ja useimpina aamuna on aamuseisokki jo herätessä. Harvinaista jos veltolla sängystä töihin nousen.
En pysty nukkumaan alasti. Minulla on taipumusta märkäpieruihin ja vaivaa eturauhasta. M 68
En ole vauvaiän jälkeen pystynyt nukkumaan vaatteissa, koska mulla on herkkä tuntoaisti. Poikkeuksena erittäin viileä makuuhuone tai telttamajoitus. Näissä suosin pyjamaa, koska mun jalat kaipaa silloin lämpöä ja yöpaita nousee pyöriskellessä korviin ja lämmittää just sieltä mistä ei tarvitse, ylävartalosta.
Näin vaihdevuosi-iässä on hiton kätevä heittää vähän peittoa syrjään kun tulee kuuma. Työntää koipi peiton alta pois jäähdytysrivaksi.
Itse nukun alasti ja naisella pieni satiininen seksikäs paljastava yöpaita. Lusikassa ja satiinin tuntu on ihana kun silittelee rakasta. Ei se aina seksiin johda, mutta joskus johtaa. Ja ne jotka syyttää taas trolliksi, niin niitä on meillä erivärisiä monia ja ne kuulema eivät hiosta. On minulla fetissi silkkiin ja satiiniin, mutta on hienoa että puoliso tykkää myös pukea noita ylleen.
Vierailija kirjoitti:
...pallit hiessä sitten. Ja oisko ihan ottaa hiennot terska suuhun. No ei!
Onneks ei ole palleja niin ei tarvitse nukkua terska suussa
Vierailija kirjoitti:
Itse nukun alasti ja naisella pieni satiininen seksikäs paljastava yöpaita. Lusikassa ja satiinin tuntu on ihana kun silittelee rakasta. Ei se aina seksiin johda, mutta joskus johtaa. Ja ne jotka syyttää taas trolliksi, niin niitä on meillä erivärisiä monia ja ne kuulema eivät hiosta. On minulla fetissi silkkiin ja satiiniin, mutta on hienoa että puoliso tykkää myös pukea noita ylleen.
Lusikassa ei nukuta. Siinä on ihan saatanan ahdistavaa ja hikistä ja paikat puutuu. Puuvillasatiini ok, lusikka ei. Polyesterisatiini on yhtä miellyttävä asu kuin muovipussi.
Nukun alasti niin usein kuin mahdollista. Se on paras tunne nukkuessa. Vaatteet tuntuisivat epämiellyttäviltä, varsinkin kasseja kiristävät bokserit.