Miksi naiset laittavat nauraessaan aina kämmenen suun eteen?
Kommentit (29)
Koska ei ole kovin kaunista horottaa kovaan ääneen, niin että hampaat ja kitapurje loistavat kaikelle kansalle.
Vierailija kirjoitti:
Koska ei ole kovin kaunista horottaa kovaan ääneen, niin että hampaat ja kitapurje loistavat kaikelle kansalle.
Silloin ehkä onkin hyvä laittaa käsi suun eteen, jos ei voi nauraa yhtään hillitymmin.
Ap:lla on aika erikoinen käsitys käsitteestä "aina", kun moni suomalainen ei ole havainnut koskaan kenenkään nauravan naisen peittävän suutaan.
Sama ilmiö Sinkkuillallinen -ohjelmassa. Freudilainen selitys peittelylle. Suu alitajuisesti samaistetaan alapäähän fysiologian ja eroottisen toiminnan vuoksi.
Mulla roiskuu joskus sylki nauraessa, hiton noloa. Siksi käsi suun eteen, ettei lennä muiden päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin ehkä onkin hyvä laittaa käsi suun eteen, jos ei voi nauraa yhtään hillitymmin.
Ap:lla on aika erikoinen käsitys käsitteestä "aina", kun moni suomalainen ei ole havainnut koskaan kenenkään nauravan naisen peittävän suutaan.
No anteeksi kun olin hieman hyperbolinen, mutta naiset tuota usein tekevät.
No, entäs haukottelu?
Onko kukaan nähnyt että kättä laitettaisiin suun eteen silloin kun haukotellaan?
Minä ainakin olen nähnyt.
Olisko tässä jotain kaavaa:
Suu auki haukotellessa --> käsi eteen
Suu auki nauraessa --> käsi eteen
Jos on opetettu, että haukotellessa pitää laittaa käsi suun eteen, ja sille on ehdollistunut, niin tuleeko se sitten jotenkin automaatisesti myös nauraessa?
En muista minäkään nähneeni koskaan Suomessa livenä, ja olen sentään nähnyt nauravia suomalaisnaisia jo yli 50 vuotta. Ehkä olen unohtanut, jos olen jonkun nähnyt, kun ei se ole täällä tavallista.