Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos olisit heikkolahjainen?

Vierailija
31.01.2024 |

Miten eläisit?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon heikkolahjainen omasta mielestäni mutta oon silti käynyt koulut ja aina on ollut työpaikka. On oma perhekin. Luojan kiitos lapseni ovat minua fiksumpia. 

Vierailija
22/56 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonottaisin koronamyrkkypiikkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei töitä saisi niin sitten pitäisi elää tuilla. Opiskelinkin aikoinaan, mutta se sujui huonosti, valmistuin vain juuri ja juuri, todistuksessa ainakin pari ainetta ihan rimaa hipoen läpi, toinen ihan armosta kun opettaja teetätti ensin ylimääräistä työtä laskeakseen läpi. Ei ole mitään virallisia diagnooseja mistään mutta niin huonosti olen elämässä pärjännyt että ei tämä kyllä normaalia ole.

Mistä me tiedetään ketkä "juuri ja juuri", läpi on päässyt. Voi olla moniakin, eivät pidä meteliä itsestään ja arvosanoistaan...

Vierailija
24/56 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon heikkolahjainen omasta mielestäni mutta oon silti käynyt koulut ja aina on ollut työpaikka. On oma perhekin. Luojan kiitos lapseni ovat minua fiksumpia. 

Tuskin olet oikeasti heikkolahjainen 

Vierailija
25/56 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosku maksaa elämiseni, en jaksa eikä kiinnosta mikään opiskelu tai työnteko. Ei ole pysyviä ihmissuhteita, sama kuin kuolisi pois. Vi uttaa itseäkin olla yhteiskunnan hyljeksimä elätti.

Mä tykkäsin opiskella, mutta kun en koskaan saanut mitään tutkintoa suoritettua, niin enää en pääse opiskelemaan. ap

Ei se opiskelukaan auta, huonoilla papereilla ei pääse mihinkään töihin kuitenkaan.

Vierailija
26/56 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei töitä saisi niin sitten pitäisi elää tuilla. Opiskelinkin aikoinaan, mutta se sujui huonosti, valmistuin vain juuri ja juuri, todistuksessa ainakin pari ainetta ihan rimaa hipoen läpi, toinen ihan armosta kun opettaja teetätti ensin ylimääräistä työtä laskeakseen läpi. Ei ole mitään virallisia diagnooseja mistään mutta niin huonosti olen elämässä pärjännyt että ei tämä kyllä normaalia ole.

Mistä me tiedetään ketkä "juuri ja juuri", läpi on päässyt. Voi olla moniakin, eivät pidä meteliä itsestään ja arvosanoistaan...

Jos todistuksen arvosanana joissain aineissa on ykkönen, voi päätellä että ei ole hyvin mennyt...

Vierailija
27/56 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyisin persuihin

Vierailija
28/56 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäisin varmaan Haavistoa. 

Vierailija
29/56 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löhöisin loiseläjänä.

Vierailija
30/56 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihan on älykkyystesteissä todettu tämä. Olen myös synnynnäisesti cp-vammainen. 

Vierailija
31/56 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläisin omien kykyjen mukaan, varmaan saisi eläkkeen. Mun eräs heikkolahjanen kaveri auttoi kun tarvin lapsen kouluun lähdössä apua eka lk, ei vielä osannut kelloa ja oma työni alkoi aiemmin., maksoin 4e/tunti.yleensä tunti riittikin kun taxi tuli. Meni oikein hyvin  ja olin kiitollinen avusta. 

Vierailija
32/56 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläisin omien kykyjen mukaan, varmaan saisi eläkkeen. Mun eräs heikkolahjanen kaveri auttoi kun tarvin lapsen kouluun lähdössä apua eka lk, ei vielä osannut kelloa ja oma työni alkoi aiemmin., maksoin 4e/tunti.yleensä tunti riittikin kun taxi tuli. Meni oikein hyvin  ja olin kiitollinen avusta. 

4e tunti, häpeä riistäjä ja ihmisten hyväksikäyttäjä!!

Vierailija
33/56 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihan on älykkyystesteissä todettu tämä. Olen myös synnynnäisesti cp-vammainen. 

Yliopistoissa on proffia joilla on cp-vamma että mitä sitten?

Vierailija
34/56 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosku maksaa elämiseni, en jaksa eikä kiinnosta mikään opiskelu tai työnteko. Ei ole pysyviä ihmissuhteita, sama kuin kuolisi pois. Vi uttaa itseäkin olla yhteiskunnan hyljeksimä elätti.

Mä tykkäsin opiskella, mutta kun en koskaan saanut mitään tutkintoa suoritettua, niin enää en pääse opiskelemaan. ap

Aikuislukioon ja sitten pänttäämään pääsykokeisiin. Jos on tahtoa niin on mahdollisuuksia.

Vierailija
35/56 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet mt-ongelmaiset ovat heikkolahjaisia, koska kognitiiviset toiminnot ovat romahtaneet mielisairauden vuoksi. Tämä näkyy mm. heikkona keskittymiskykynä ja puutteellisina argumentointitaitoina. 

Vierailija
36/56 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän olevani lahjaton siksi olen tällä palstalla teidän muiden heikkolahjaisten kanssa samaan aikaan kut muut on töissä

Vierailija
37/56 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuislukioon ja sitten pänttäämään pääsykokeisiin. Jos on tahtoa niin on mahdollisuuksia.

Kävin nuorena aikuislukiota. En päässyt lyhyen matikan kursseista läpi.ap

Vierailija
38/56 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4e tunti, häpeä riistäjä ja ihmisten hyväksikäyttäjä!!

Tästä on jo kauan aikaa ja olin 8e kulukorvaus työpaikassa. 

Vierailija
39/56 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän tähän heikkolahjaisuuteen väsyy. Nuorena elää vielä toive paremmasta huomisesta. Sitä ei vaan koskaan tule.ap

Vierailija
40/56 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kyllä kuulosta heikkolahjaiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi