Mitä tekisit jos olisit heikkolahjainen?
Kommentit (56)
Jonottaisin koronamyrkkypiikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei töitä saisi niin sitten pitäisi elää tuilla. Opiskelinkin aikoinaan, mutta se sujui huonosti, valmistuin vain juuri ja juuri, todistuksessa ainakin pari ainetta ihan rimaa hipoen läpi, toinen ihan armosta kun opettaja teetätti ensin ylimääräistä työtä laskeakseen läpi. Ei ole mitään virallisia diagnooseja mistään mutta niin huonosti olen elämässä pärjännyt että ei tämä kyllä normaalia ole.
Mistä me tiedetään ketkä "juuri ja juuri", läpi on päässyt. Voi olla moniakin, eivät pidä meteliä itsestään ja arvosanoistaan...
Vierailija kirjoitti:
Mä oon heikkolahjainen omasta mielestäni mutta oon silti käynyt koulut ja aina on ollut työpaikka. On oma perhekin. Luojan kiitos lapseni ovat minua fiksumpia.
Tuskin olet oikeasti heikkolahjainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosku maksaa elämiseni, en jaksa eikä kiinnosta mikään opiskelu tai työnteko. Ei ole pysyviä ihmissuhteita, sama kuin kuolisi pois. Vi uttaa itseäkin olla yhteiskunnan hyljeksimä elätti.
Mä tykkäsin opiskella, mutta kun en koskaan saanut mitään tutkintoa suoritettua, niin enää en pääse opiskelemaan. ap
Ei se opiskelukaan auta, huonoilla papereilla ei pääse mihinkään töihin kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei töitä saisi niin sitten pitäisi elää tuilla. Opiskelinkin aikoinaan, mutta se sujui huonosti, valmistuin vain juuri ja juuri, todistuksessa ainakin pari ainetta ihan rimaa hipoen läpi, toinen ihan armosta kun opettaja teetätti ensin ylimääräistä työtä laskeakseen läpi. Ei ole mitään virallisia diagnooseja mistään mutta niin huonosti olen elämässä pärjännyt että ei tämä kyllä normaalia ole.
Mistä me tiedetään ketkä "juuri ja juuri", läpi on päässyt. Voi olla moniakin, eivät pidä meteliä itsestään ja arvosanoistaan...
Jos todistuksen arvosanana joissain aineissa on ykkönen, voi päätellä että ei ole hyvin mennyt...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon heikkolahjainen omasta mielestäni mutta oon silti käynyt koulut ja aina on ollut työpaikka. On oma perhekin. Luojan kiitos lapseni ovat minua fiksumpia.
Kyllä ihan on älykkyystesteissä todettu tämä. Olen myös synnynnäisesti cp-vammainen.
Eläisin omien kykyjen mukaan, varmaan saisi eläkkeen. Mun eräs heikkolahjanen kaveri auttoi kun tarvin lapsen kouluun lähdössä apua eka lk, ei vielä osannut kelloa ja oma työni alkoi aiemmin., maksoin 4e/tunti.yleensä tunti riittikin kun taxi tuli. Meni oikein hyvin ja olin kiitollinen avusta.
Vierailija kirjoitti:
Eläisin omien kykyjen mukaan, varmaan saisi eläkkeen. Mun eräs heikkolahjanen kaveri auttoi kun tarvin lapsen kouluun lähdössä apua eka lk, ei vielä osannut kelloa ja oma työni alkoi aiemmin., maksoin 4e/tunti.yleensä tunti riittikin kun taxi tuli. Meni oikein hyvin ja olin kiitollinen avusta.
4e tunti, häpeä riistäjä ja ihmisten hyväksikäyttäjä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihan on älykkyystesteissä todettu tämä. Olen myös synnynnäisesti cp-vammainen.
Yliopistoissa on proffia joilla on cp-vamma että mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosku maksaa elämiseni, en jaksa eikä kiinnosta mikään opiskelu tai työnteko. Ei ole pysyviä ihmissuhteita, sama kuin kuolisi pois. Vi uttaa itseäkin olla yhteiskunnan hyljeksimä elätti.
Mä tykkäsin opiskella, mutta kun en koskaan saanut mitään tutkintoa suoritettua, niin enää en pääse opiskelemaan. ap
Aikuislukioon ja sitten pänttäämään pääsykokeisiin. Jos on tahtoa niin on mahdollisuuksia.
Monet mt-ongelmaiset ovat heikkolahjaisia, koska kognitiiviset toiminnot ovat romahtaneet mielisairauden vuoksi. Tämä näkyy mm. heikkona keskittymiskykynä ja puutteellisina argumentointitaitoina.
Tiedän olevani lahjaton siksi olen tällä palstalla teidän muiden heikkolahjaisten kanssa samaan aikaan kut muut on töissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuislukioon ja sitten pänttäämään pääsykokeisiin. Jos on tahtoa niin on mahdollisuuksia.
Kävin nuorena aikuislukiota. En päässyt lyhyen matikan kursseista läpi.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4e tunti, häpeä riistäjä ja ihmisten hyväksikäyttäjä!!
Tästä on jo kauan aikaa ja olin 8e kulukorvaus työpaikassa.
Mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän tähän heikkolahjaisuuteen väsyy. Nuorena elää vielä toive paremmasta huomisesta. Sitä ei vaan koskaan tule.ap
Vierailija kirjoitti:
Et kyllä kuulosta heikkolahjaiselta.