Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariskunnat joilla painoeroa, miten nautitte kumppaninne painosta?

Vierailija
30.01.2024 |

Vai nautitteko? Meillä (nainen n. 1,5x painavampi) tykätään pötköttää toistemme päällä, istua sylissä puolin ja toisin, ja uimahallissa kannetaan toisiamme vedessä. Ratsastusasento on myös kiva kun on aika tiiviisti "vankina" :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee rento olo kun ~100 kiloa miestä makaa päällä. Tykkään myös painopeitoista koska se painon tunne rauhoittaa. 

Vierailija
2/8 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee rento olo kun ~100 kiloa miestä makaa päällä. Tykkään myös painopeitoista koska se painon tunne rauhoittaa. 

Iiks, en ite tykkäis olla tolleen "vankina" :D Ahdistaa ajatus et toinen olis liikaa fyysisesti vahvempi 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinitytöstä asti olen nauttinut olla alla seksissä ja ihan vaan suudellakin vaatteet yllä tuossa asennossa. Pojat ja miehet ovat halunneet olla päälläni ja suudella seksin aikana. Se on toki vaikuttanut omaan mieltymykseen, miten kiihkoissaan he ovat olleet kellistämässä minua alleen. Kun mies liukuu koko vartalollaan päälläni, voimakkaasti eteenpäin joka työnnössä, ah, painon tunne päälläni ja sen siirtyvä paine lisää kiihkeyttä ja kuumaa miehekästä voimaa.

Vierailija
4/8 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kapealanteinen ja hoikka. Minä olen pitkähkö, sekä tukeva nainen ja ratsastaminen on ihan huippua, kun mies mahtuu kokonaan reisien väliin.

Vierailija
5/8 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinitytöstä asti olen nauttinut olla alla seksissä ja ihan vaan suudellakin vaatteet yllä tuossa asennossa. Pojat ja miehet ovat halunneet olla päälläni ja suudella seksin aikana. Se on toki vaikuttanut omaan mieltymykseen, miten kiihkoissaan he ovat olleet kellistämässä minua alleen. Kun mies liukuu koko vartalollaan päälläni, voimakkaasti eteenpäin joka työnnössä, ah, painon tunne päälläni ja sen siirtyvä paine lisää kiihkeyttä ja kuumaa miehekästä voimaa.

Nuoruuden poikaystäväni oli mestari tuossa. Nautin hänen painostaan ja voimastaan työnnellä koko vartalollaan hoikkana ja nättinä alla. Hän halusi joka kerta lähetyssaarnaajaan ja antauduin hänelle niin haluissani.

Vierailija
6/8 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama. Saan eniten nautintoa, jos mies on koko painollaan päälläni. Kaipa se tulee varhaisista kokemuksistani, kun ei tullut edes mieleen tehdä sitä muutoin. En kerennyt liikahtamaan ennen kuin teinipoikaystäväni makasi huohottaen päälläni jäätävässä erektiossa. Nautin silloin, nautin nyt nähdä kiiman miehen silmissä.

Vierailija
7/8 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tykkään meidän koko ja painoeroista. Itse olen aika hentoinen nainen 157/n.50 ja mies on jotain 190/90. Sängyssä äärimmäisen kuumaa ja vielä kun mies on sillain määrätietoinen ja hallitseva otteissaan. Mua todella viedään ja mä vikisen nautinnosta. Kun mies on päällä hän kannattelee itseään kuitenkin nojautuen kyynärpäihinsä jotenka en koskaan tunne litistyväni vaan sellaista ihanaa painetta.

Vierailija
8/8 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin kommentoida jotakin aiheesta, mutta en viitsi. Täällä on näköjään taas sarja-alapeukuttaja. Varmaan sama kaveri, joka "päästää kissaa ulos" joka ketjussa. Voisiko tämä tyyppi kertoa oman kommenttinsa tai edes perustella alapeukut?