Jos ostan jonkun kivan puseron, se jää aina vain vaatekaapiin nurkkiin.
Ainoa mitä käytän on mustat hupparit ja harmaat hupparit. Mitä tehdä
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varma, että näytät paremmalta ilman puseroa. Mun sängyllä.
Olipa typerä kommentti Huoh
No älä ny oo tommone!
Heitä hupparit pois, niin että on pakko käyttää nättejä puseroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim viime keväällä ostin kauniita vaatteita, jossa kuvioita jossa oli kukkasia yms. Ja sitten eriväisiä paitoja, mutta nekin jäi käyttämättä. Ei vaan tunnu olo kotoisaksi tuollaiset vaatteet päällä. Mutta en jaksaisi aina kulkea mustissa huppareissa. V*tuttaa urakalla, kun ei ole syntynyt tyylitietoiseksi.
Musta huppari on ihan karsea näky. Haet huomiota huonolla pukeutumisella.
En tiedäd mitä tarkoitat tuolla, nimenomaan olen huono itsetuntoinen ja en halua huomiota. Pelottaa pukeutua nätteihin vaatteisiin ja en tunne oloani niissä kotoisaksi
Osta lämpimämpiä ja mukavampia puseroita. Paksumpia päällyspaitoja.
Vierailija kirjoitti:
Osta lämpimämpiä ja mukavampia puseroita. Paksumpia päällyspaitoja.
Mitä
Yhdistä puserot turvalliseen, neutraaliin alaosaan, esim. mustiin farkkuihin tai siisteihin, paksuihin mustiin leggingseihin (unohda ne kalsarimaiset trikoorytkyt). Pehmeä lasku naisellisempaan tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Yhdistä puserot turvalliseen, neutraaliin alaosaan, esim. mustiin farkkuihin tai siisteihin, paksuihin mustiin leggingseihin (unohda ne kalsarimaiset trikoorytkyt). Pehmeä lasku naisellisempaan tyyliin.
Ei mulla ole muita puseroita kuin huppareita. En tiedä millaisia ostaa ja pelkään että taas menee rahat hukkaan kun olen tehnyt jo niin monta hutiostosta.
Mitä jos vaan käytät niitä mustia huppareita? Säästyy rahat ja koet olosi kotoisaksi.
Aloita mustasta neuleesta. Lähes sama kuin huppari, mutta tyylikkäämpi.
Vierailija kirjoitti:
Miten saa asuun muutosta, ilman että se on musta huppari? Kertokaa nyt tyylitajuttomalle...Mit'ään täysin pinkkiä tai räikeän kukista puseroa en päälleni laita. En tykkää myöskään beigestä enkä valkoisesta.
Musta collegepaita.
Musta neule. Mustia T-paitojaan saa kuviolla leikkauksilla. Sit jos haluat oikeasti neuvoja, käy sokoksen pukeutumisneuvojalla. Ei maksa mitään ja ei oo pakko ostaa jis ei tykkää ehdotuksista, mutta voisit saada ideoita.
Mikä ihmeen pehmeä lasku? Käytät vaan suoraan tai olet käyttämättä jos et rohkene.
Siis mitä tehdä? Osta sellaisia mitä pystyt käyttämään. Loputhan menee hukkaan jos et kuitenkaan käytä. Eikö tuo ole aika selvää?
Mulla sama juttu, musta on se läheinen, turvallinen väri, ei mitään kirkuvaa kirkasta.
Hyvä idea tuo musta neule vaihteluna hupparille, esim. kashmirpoolo tai O-aukkoinen
Jos kuitenkin tiedät että päädyt aina samaan, mitä siinä sen enempää piehtaroimaan.
Mun kaikki vaatteet on mustia, osa ihan perus, mutta monessa joku jännä leikkaus.
Pienin askelin. Aloita vaikka mustista, harmaista ja tummansinisistä collegepaidoista ja neuleista. Vaatteen pitää tuntua kaupassa oikealta ja omalta ja sopia jo olemassa oleviin vaatteisiin. Muuten ne jäävät kaappiin.
Idea vaikuttaa olevan jälleen se, että muitakin vaihtoehtoja kyllä on, mutta niitä ei ole mitään järkeä käyttää (tai halua, uskallusta, mitä lie) joten jäljelle jää käytännössä jälleen vain yksi vaihtoehto, tai ehkä kaksi eli harmaa myös.
Olen varma, että näytät paremmalta ilman puseroa. Mun sängyllä.