Saarikko yms ei juuri näkynyt missään Rehniä edustamassa !
Kommentit (9)
Ap. Joo mutta olisi silti luullut saavan näkyvyyttä myös puolueen puolelta.
Saarikko ei päässyt sängystään ylös. Kyseli kyllä nosturia raskaan kaluston urakoitsijoilta, mutta on joku raja heilläkin.
Rehn ei ilmeisesti voinut luottaa puolueensa tukeen Miksi muuten olisi lähtenyt kortteja keräämään. Hän olisi ansainnut pääsyn jatkoon Haaviston kanssa. Mua jotenkin kylmää toi Stubbin ihannointi. Ehkä Stubbin kannattajat eivät olekaan valitsemassa Suomelle parasta vaan sellaista jolla on jotain "verkostoja" Suomen ulkopuolella.
Onhan ne arvojohtajan arkitehtävät täällä aika vaatimattomat. Niitä on kaivettava ihan kivenkoloa myöten, että pääsee esille. Olla paikalla pönöttämässä ja mediaa varten kuvattavana kun joku ryhmä tulee lahjoittamaan joulukalaa tai joulukuusta. Tai pyytää Kääriää kanssaan kävelemään jotta saa jälleen maininnan kuvan kera mediaan, kun lähtee mukaan ikäihmisille järjestettyyn ohjattuun ulkoilutapahtumaan, sitten vielä kahviakin on tarjolla. Vaikea kuvitella, että Suomen ympyrät riittää, ihmiselle joka saattaa lähes näivettyä ellei häneen kohdisteta yletöntä huomiota ja ihailua.
Keräshän Haavistokin kortit silmänlumeeksi ja nyt kiinni vihreissä taas.
Vierailija kirjoitti:
No ei se Rehn ollut keskustan ehdokas edes.
Leikisti ei ollut, kun ei kehtaa tunnustaa väriä.
Vierailija kirjoitti:
Keräshän Haavistokin kortit silmänlumeeksi ja nyt kiinni vihreissä taas.
Vihreillä ei mennyt kovinkaan hyvin. Oli johtotehtäviinkin pyrkijöitä henkilöitä joiden haaveena oli pössyttely-vapaaksi. Senkaltaiset toiveet jos mitkä karkoittavat ilman sen enempää ihmettelyä jotkut äänestäjistä. On useita perheitä joiden nuoret ovat alttiita ja lähtevät kokeilemaan ja huonosti saattaa käydä. Haavisto teki mun ymmärtääkseni hyvän päätöksen kerätä kannatusta muiltakin. Kun hän lähti ehdokkaaksi korttien kera, se kummasti sai mut unohtamaan koko vihreät ja sen miten huumevastainen olen itse aina ollut ja niin siinä kävi Haavisto sai ääneni. Mutta mitenkäs kävikään "jauhojengi" otsikoissa ryvenneen puolueen, no ne eläinrääkkäys uutisoinnit myös vaikuttivat suuresti negatiiviseen suuntaan puoluetta kohtaan.
Kannatuskortteja joutui Niinistökin keräämään, puolueensa tukeen ei voinut luottaa. Oli tapahtunut jotain puolueen sisällä. Uskoisin, että puolivallattoman leskimiehen vahvin kannatus tuli vanhuksilta.
Harmi, ettei Rehn saanut ansaisemaansa paikkaa toiselle kierrokselle. Keskustalle ei ole tainnut olla varteenotettavaa ehdolla vuosikausiin. Väyrynen on tunkenut itsensä liiankin usein etunenässä esille. Puolue katsoi ihan liian kauan väykän itseriittoista touhua.
No ei se Rehn ollut keskustan ehdokas edes.