Moniko on onnistunut olemaan seuraamatta BB:tä?
Itselläni oli suunnitelmissa, etten ala sitä tänä vuonna seuraamaan. Noh, yhtään kertaa en olekaan TV:stä katsonut, mutta mihin tahansa menee, ei voi olla törmäämättä. Ilta- ja juorulehtien etusivut kirkuu otsikoissa napakkaa sanomaa, keskustelupalstat tulvii juttuja näistä, jo otsikoista selviää paljon. Jne.
Eli olen kyllä kärryillä BB:n tapahtumista, vaikke en ole yhtään jaksoa katsonut, enkä tahtoisi kyseistä formaattia seurata.
Kommentit (9)
Jos vahingossa kanavasurffailen subille BB:n ollessa menossa, vaihdan heti kanavaa.
En näe mitään järkeä katsoa ihmiskunnan pohjasakan (riittää että näkee tälläpalstalla avausten otsikot, jotka liittyy BB:hen) toilailuja. Mulla on parempaakin tekemistä.
No, oikeasti pitäisi tämänkin palstan lukeminen lopettaa, koska tämä on täynnä BB avauksia.
On ole katsonut, enkä ala nytkään katsomaan.
Pankoot ja ryypätköön ihan mitenpäin ja miten paljon haluavat.
että onko ketään joka EI seuraa BB:tä.
Yhtään jaksoa EN oo kattonut !!
(joskus aiemmista kausista, varmaan ekasta, näin muutaman jakson ainakin osittain... eipä ihmeellistä. Näin 34-v. taidan olla 10 v. liian vanha kuuluakseni kohderyhmään?? tai vaan tylsä)
Olen kyllä lueskellut laiskasti täällä juttuja ja kävin kerran katsomassa Subin sivuilta minkä näköistä se porukka on.
Toissa kauden katsoin kokonaan läpi, kun jäin koukkuun, viime jaksosta katselin viimeiset jaksot.
,
Ei kiinnosta katsoa. Netissä tosiaan törmää koko ajan mm. täällä ja iltapäivälehtien sivuilla BB-juttuihin.
Kauhukseni olen huomannut, että monet oppilaani (alakoulu) katsovat sitä myös. Kyllä on vastuullinen vanhemmuus pahasti joiltakin hukassa.
t. huolestunut ope
Sellainen roskaväen ohjelma ei kiinnosta mua pätkän vertaa.
...en ole katsonut enkä aio katsoa. Ihan turha ohjelma!
Ärsyttää kun joka paikassa höyrytään enimmäkseen BB-juttuja. Ei voi vähempää kiinnostaa.