Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen joka tuo itseään esiin...

Vierailija
28.01.2024 |

Mun työkaveri kertoo joka päivä itseään esiin tuoden mm. miten paljon hän liikkuu ja kuinka paljon hän on laihtunut. En edes ymmärrä miten hän saa johonkin ihan muuhun keskustelussa olevaan asiaan jonkun oman asian sisällytettyä siten että korostaa itseään. Lisäksi olen huomannut että hän katsoo itseään peilistä koko ajan. Missä peili on, sitä hän katselee vähän väliä ja kohentelee hiuksiaan, suipistelee suutaan ym. Lisäksi hän hehkuttaa kuinka matkustelee paljon ja mihin seuraavana lähtee ym. En ymmärrä miksi pitää tuoda omia hehkutuksen aiheita koko ajan esiin ja hänestä on tullut paljon pinnallisempi kuin mitä hän on aiemmin ollut. Ja jos itsellä on joku juttu mistä tykkään ja tuon sen esiin, hän lyttää sen koska se ei ole hänen mielestään kiva juttu. Jotenkin ärsyttää, en tiedä miten aina suhtautua..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ei työkavereiden kanssa tarvitse ystävä olla, mutta toimeen kannattaa tulla.

Vierailija
2/7 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan narsisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoko hän myös peräsuolen laskeumaansa esiin?

Vierailija
4/7 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse suhtautua mitenkään. Eikä noita juttuja ole pakko kuunnella.

Vierailija
5/7 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hakee kovasti kanssaihmisten hyväksyntää ja on heikko itsetunto, se näkyy noin. Ei voi kun yrittää ottaa huumorilla ja vältellä turhia kontakteja häneen. 

Vierailija
6/7 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävästä on tullut juuri samanlainen. Tosi uuvuttavaa kuunnella niitä hehkutuksia. 

Vierailija
7/7 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tyypin. Sama on kova pätemään. Esim meillä oli opiskelija joka kävi tutustumassa työhön. Eipä muut paljoa suunvuoroa saaneet kun tämän yhden suu vaahtosi koko ajan. Ja hän korostaa itseään ja omia hyviä arvojaan mikä mun mielestä on jotain että hän haluaa näyttää kuinka hyvä ihminen hän on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän