Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pariskunnilla haluja alistaa miestä

Vierailija
28.01.2024 |

Aina puhutaan aisankannattaja roolista, mutta olisiko jollain pariskunnalla halua ottaa ylimääräinen mies katselemaan seksiä tuoliin sidottuna. Orkkujen jälkeen minut voisi laittaa siivoamaan kullin ja pillun, olisi kiva huomata miehen kullin kovettuvan uudelleen nuollessani naisen mällistä pillua. Ei haittaa vaikka mies näyttäisi kuinka sonni on ja panisi seuraavan kierroksen minuun.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow, just ihan kun mun fantasioistani !

Vierailija
2/7 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kiihottavalta. Mun mies ei vaan suostu koskemaan toiseen mieheen, eikä toista voi pakottaa, joten siihen se fantasia jää. Toivottavasti Ap löytää itselleen jostakin sopivan parin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin suostua AP:n ehdotukseen, jos vaimoni suostuisi myös siihen että toisella kertaa tuoliin katselemaan olisi sidottuna nainen. Miehiä en kuitenkaan ala panemaan, joten saisit korkeintaan dildoa vaimoni antamana. 

Vierailija
4/7 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on juuri sitä mitä haluaisin myös. Sydän alkoi hakkaamaan himosta kun tuon luin. Olen aina haaveillut dominoivalle pariskunnalle alistumisesta tuolla tavalla. Olla heidän orja ja seksilelu. Heikompi osapuoli ja alistettu.

Menisin lattialle nelinkontin, nainen siihen selälleen minun selkää vasten ja mies ottaisi siinä naisensa minun ollessa polvillani naisen alla..

En välillä ymmärrä miksi minun pitää kiihottua tämmöisestä. Aina uudestaan eikä se poiskaan lähde. Joten niin on asia siis tarkoitettu 

Vierailija
5/7 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on juuri sitä mitä haluaisin myös. Sydän alkoi hakkaamaan himosta kun tuon luin. Olen aina haaveillut dominoivalle pariskunnalle alistumisesta tuolla tavalla. Olla heidän orja ja seksilelu. Heikompi osapuoli ja alistettu.

Menisin lattialle nelinkontin, nainen siihen selälleen minun selkää vasten ja mies ottaisi siinä naisensa minun ollessa polvillani naisen alla..

En välillä ymmärrä miksi minun pitää kiihottua tämmöisestä. Aina uudestaan eikä se poiskaan lähde. Joten niin on asia siis tarkoitettu 

Entä jos se mies ottais sut? 

Vierailija
6/7 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin tuossa asennossa onnistuis ja toki muutenkin tekisin niin kuin pari vain haluaa. Suostuisin koska olisin itsekin kiihottunut. Ehkä hommaa helpottaisi jos nainen ottaisi ensin.

Vierailija
7/7 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin tuossa asennossa onnistuis ja toki muutenkin tekisin niin kuin pari vain haluaa. Suostuisin koska olisin itsekin kiihottunut. Ehkä hommaa helpottaisi jos nainen ottaisi ensin.

&nbsp

Jos olet kiltisti ja tottelet, niin ehkä pääset meidän väliin. Patukkaa tulet silti saamaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi