Onko pakko mennä lakkoon?
Jos ei vassari ja hyväksyy hallituksen toimet parantaa Suomen työllisyyttä ja valtion taloutta?
Kommentit (7)
Niin. Saako tässä käyttää omia aivoja, vai onko taas niin, että aivotoiminta pitää ulkoistaa?
Ei tietenkään, ketään ei voi pakottaa lakkoon
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa eliitin orjaksi niin ei kannata lakkoilla.
Ulkomaisen eliitin orjana on ihan mukavaa. Hyvä liksa ja hyvät edut. samalla voi näyttää finkkaria niin kotimaiselle AY-liikkeelle kuin EK-pampuille.
Sille joka maksaa eniten, sille myös ollaan uskollisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaisen eliitin orjana on ihan mukavaa. Hyvä liksa ja hyvät edut. samalla voi näyttää finkkaria niin kotimaiselle AY-liikkeelle kuin EK-pampuille.
Sille joka maksaa eniten, sille myös ollaan uskollisia.
Suomessa pyritään siihen että voisi maksaa mahdollisimman vähän. Mieluiten ei ollenkaan. Ne ihanat ilmaiset työkokeilijat. Niitä lisää.
T. Ahneet.
Ei ole pakko. Mutta jos kuulut ammattiliittoon, niin sieltä saat todennäköisesti kenkää.
Minä en kuulu tähän seuraavan lakon piiriin, mutta ulosmarssin. Ei kiinnostaisi. Mulla on hyvä työpaikka, parempi palkka kuin ammatissani keskimäärin ja pomo on nostanut sitä aina indeksikorotuksia enemmän kun on korotusten aika. Ajattelin käyttää liukumia siihen ja lopettaa normipäivän silloin klo 14 niin asia on kunnossa. Toisaalta, kun on pienessä työpaikassa, kuka edes tietää? Maksan jäsenmaksuni itse ja moni ei tiedä edes tarkkaan työnkuvaani eikä varsinkaan missä liitossa olen. Yritin saada hammaslääkärin tuohon, mutta hänellä ei ollut aikaa vapaana.