Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko joskus luullut saavasi perinnön, joka helpottaa elämääsi, mutta et olekaan saanut mitään?

Vierailija
28.01.2024 |

Minä oletin että isäni kuoleman jälkeen saisin jonkun kymmenen tuhatta euroa perintönä. Tiesin hänellä olleen säästöjä ja ynnäilin mielessäni summaa jonka saan kulujen jälkeen. Hävettää tunnustaa, mutta olin itse silloin niin pahoissa rahavaikeuksissa että tuo perintö oli ainoa joka olisi ratkaissut asian ja odotin sitä vesi kielellä. Lopulta paljastui että koko kuolinpesä oli velkainen ja perinnöksi jäi kaikkien kulujen jälkeen alle 2 tonnia. Se oli hirvittävä pettymys ja tiesi velkahelvettini jatkumista vielä seuraavat kymmenen vuotta. Pitkiä vuosia, hyvin pitkiä. 

Olen hirviö, tunnustan sen. En osannut surra, koska oma elämäni oli tuolloin täysin taloudellisessa takalukossa. Odotin että asiat ratkeaa, jonka jälkeen olisin voinut surra. Mutta ei se niin mennytkään. 

Onko muita joilla on vastaavia pettymyksiä? Saa olla rehellinen, nyt ei tarvitse esittää kenellekään!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta en saanut koska testamentti. Tarkoituksellinen viimeinen keljuilu vainajalta, joka tuli yllätyksenä. Masensihan se katsoa kun toinen vei kaiken ja oli yhtä hymyä.

Vierailija
2/4 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat on elossa ja hyvässä kunnossa, isäni tulee pitkäikäisestä suvusta, jossa siis eletään yli 90-vuotiaiksi. Myös äitini on säästynyt suuremmilta ongelmilta. Ovat yli 70v. En osaa kuvitella elämää ilman heitä.Perintöä tuli isän isosedältä viimeksi. Oli lapseton mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odottanut saavani perintöä vielä vuosiin. Olen nuorten vanhempien lapsi ja kuvittelin heidän elävän pitkään. Äiti elää vielä, mutta isän perinnön jo jouduimme jakamaan. Eipä siinä suuria jakamisia ollut, mutta onneksi ei ollut velkaakaan. Pienet säästöt ja vanha asunto-osake ei kasvukeskuksessa. 

Vierailija
4/4 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole luulut ja koskaan en saa perintöä. Elän ihan itse ansaituilla rahoilla ja maksan veroja.