Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen välinpitämättömyys muihin ihmisiin

Vierailija
27.01.2024 |

Onko muilla tällaista? Mies on siis... Ei varsinaisesti mitenkään töykeä tai riidoissa kenenkään kanssa, mutta ei pidä yhteyttä kehenkään. Ei vanhoihin kavereihin, tuttuihin, sukulaisiin, veljeensä. Ei edes omiin vanhempiinsa, paitsi kun äitinsä pakottaa joulupöytään. Jotenkin kaivaa minua tuo välinpitämättömyys. Veljensä 30v synttärit skippasi eikä vaivautunut edes tekstaria laittamaan. Ja ei ole veljensä kanssa riidoissa eikä veljensä ole mitenkään vaikea ihminen vaan normaali ja mukava.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama ja minusta on ok. En kestäisi miestä joka roikkuu ja on riippuvainen kaikenmaailman kavereista. Onneksi on aikuinen itsenäinen ihminen. 

Vierailija
2/8 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne kauheita, hänen sukulaiset ja perhe siis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne kauheita, hänen sukulaiset ja perhe siis?

No ei. Tai en minä nyt kaikkea tiedä, mutta vanhemmat ja veli on ainakin tarinoiden perusteella ja omien silmien perusteella ihan normaaleja ihmisiä eikä mitään narsistityranneja.

ap

Vierailija
4/8 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään juurikaan jaksa. Ihmiset vie energiaa.

Vierailija
5/8 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää kai kouluttaa mies soittelemaan äidille kerran viikossa, puhumaan säästä, jostain kivasta ja veljelle synttärikortti. Ehkä se on ikäkausi? Ehkä vanhat kaverit ei enää toimi, kenties saa vielä uusia. Onneksi olet sä olemassa.

Vierailija
6/8 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autismin kirjolla? Eksäni oli juuri tuollainen, ei pitänyt yhteyttä kenenkään, kävi töissä ja muuten oli kotona, eipä paljon kommunikoinnut  minun eikä lasten kanssa. Olen eronnut yli kymmenen vuotta sitten ja ei silloin puhuttu autismin kirjosta. Aikaa kulunut ja olen huomannut kahdessa lapsessa viidestä voimakkaita  autismin kirjon piirteitä kuten eksässäni.  Nämä kaksi lasta ovat olleet aina haastavia,  kaikki lapseni ovat jo yli 30 vuotiaita.

Vierailija
7/8 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

estynyt tai eristäytyvä persoonallisuushäiriö

Vierailija
8/8 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan kiinnosta muut ihmiset. Vedettiin herne nenuun kun en kaverin uudesta sydänkäpysestä kysellyt mitään, ei minua vaan kiinnosta. Miksi minun pitäisi tietää siitä mitään.