Miehen välinpitämättömyys muihin ihmisiin
Onko muilla tällaista? Mies on siis... Ei varsinaisesti mitenkään töykeä tai riidoissa kenenkään kanssa, mutta ei pidä yhteyttä kehenkään. Ei vanhoihin kavereihin, tuttuihin, sukulaisiin, veljeensä. Ei edes omiin vanhempiinsa, paitsi kun äitinsä pakottaa joulupöytään. Jotenkin kaivaa minua tuo välinpitämättömyys. Veljensä 30v synttärit skippasi eikä vaivautunut edes tekstaria laittamaan. Ja ei ole veljensä kanssa riidoissa eikä veljensä ole mitenkään vaikea ihminen vaan normaali ja mukava.
Kommentit (8)
Onko ne kauheita, hänen sukulaiset ja perhe siis?
Vierailija kirjoitti:
Onko ne kauheita, hänen sukulaiset ja perhe siis?
No ei. Tai en minä nyt kaikkea tiedä, mutta vanhemmat ja veli on ainakin tarinoiden perusteella ja omien silmien perusteella ihan normaaleja ihmisiä eikä mitään narsistityranneja.
ap
En minäkään juurikaan jaksa. Ihmiset vie energiaa.
Sun pitää kai kouluttaa mies soittelemaan äidille kerran viikossa, puhumaan säästä, jostain kivasta ja veljelle synttärikortti. Ehkä se on ikäkausi? Ehkä vanhat kaverit ei enää toimi, kenties saa vielä uusia. Onneksi olet sä olemassa.
Autismin kirjolla? Eksäni oli juuri tuollainen, ei pitänyt yhteyttä kenenkään, kävi töissä ja muuten oli kotona, eipä paljon kommunikoinnut minun eikä lasten kanssa. Olen eronnut yli kymmenen vuotta sitten ja ei silloin puhuttu autismin kirjosta. Aikaa kulunut ja olen huomannut kahdessa lapsessa viidestä voimakkaita autismin kirjon piirteitä kuten eksässäni. Nämä kaksi lasta ovat olleet aina haastavia, kaikki lapseni ovat jo yli 30 vuotiaita.
estynyt tai eristäytyvä persoonallisuushäiriö
Ei minuakaan kiinnosta muut ihmiset. Vedettiin herne nenuun kun en kaverin uudesta sydänkäpysestä kysellyt mitään, ei minua vaan kiinnosta. Miksi minun pitäisi tietää siitä mitään.
Meillä sama ja minusta on ok. En kestäisi miestä joka roikkuu ja on riippuvainen kaikenmaailman kavereista. Onneksi on aikuinen itsenäinen ihminen.