Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatana, kun sattuu hampaaseen

Vierailija
27.01.2024 |

Eilen paikattiin ja nyt on kuin tulessa. Ei ennen ole tällaista tullut. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut on implatoitu pedon merkillä (S-ryhmän juonia). Asiakasomistajuus on muutoksessa.

Vierailija
2/6 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota särkylääkettä, ja jos ei maanantaiksi asetu, varaa uusi aika. Samaan aikaan voi turvallisesti ottaa maksimiannoksen parasetamolia ja ibuprofeenia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla juilii hampaat talvella kun tulen ulkoa sisälle. Sietämätön jomotus joka puolella.

Vierailija
4/6 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovipaikka kuivuu ja kuivuessaan se hieman laajenee. Siksi kipu.

On myös mahdollista, että sinne alle on jäänyt kariesta.

Vierailija
5/6 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kerran kipeään hampaaseen vaihdettu paikka, samalla tehtiin jotain sörkkimistä juureen, jossa pientä tulehdusta. Seuraavana päivänä olin jo aamulla raapimassa hammashoitolan ovea, kun oli järkky kipu, tasapaino oli huono ja tuntui että hammas räjähtää.

Hampaan paikan alla oli kova paine, kun ei kaikkia mätäisiä juuria oltu hoidettu ja laitettu vaan tiukka paikka päälle.

Mene heti päivystykseen, virheitä tapahtuu hoidoissa! 

Vierailija
6/6 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota särkylääkettä, ja jos ei maanantaiksi asetu, varaa uusi aika. Samaan aikaan voi turvallisesti ottaa maksimiannoksen parasetamolia ja ibuprofeenia.

Joo, pakkohan se noita nyt on popsia. Ibuprofeeni auttaa tosi hyvin hammassärkyyn, mutta kun minun ei sitä nyt toisen lääkkeen vuoksi olisi hirveän hyvä syödä pitkäaikaisesti ainakaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi