Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuoinnin otto ja imetys

Vierailija
10.01.2007 |

Tiedättekö voiko tatuoinnin ottaa vaikka imettää. Olen ottamassa tatuointia selkään ja imetän vielä. Tulehdusriskihän on, mutta kuinka suuri?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva oli 3vkoa kun otin tatuoinnin käsivarteeni, kysyinkin juuri tätä asiaa tekijältä, mutta ei siitä haittaa kunhan vain huolehtii jälkihoidosta hyvin kuten aina.

Vierailija
2/6 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinainen asiantuntia onkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastanneille! Lisäkokemuksia vielä kaivataan!

t. Ap

Vierailija
4/6 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehhhe........ Mutta asiaan: Mikäli saat tulehduksen ja siihen antibiootin niin imetys loppuu siihen.

Että jos olet valmis siihen niin siitä vaan. Voi olla hyvää tuuriakin, ettet kuulu siihen pieneen vähemmistöön joka sen tulehduksen saa, mutta jos imetys on sinulle se tärkein juttu niin sitten odotat sen tatskan kanssa

Joo anteeks vaan mutta jotenkin tulee mieleen, että joku joka haluaa tatuoinnin, niin ei sit niin välitä siitä imetyksen onnistumisesta.....

Vierailija
5/6 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ihan kamala uhraus?

Vierailija
6/6 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 tatuointia, ei koskaan tulehdusta... Ja johan ne ehtivät tännekin kommentoimaan huolta imetyksestä, hohhoijaa... Itse imetin vielä tuolloin kun otin viimesimmän tatuoinnin, mutta lopetin hyvin pian ihan omista syistä... Ja minä en ainakaan olisi neuvolastamme asiaa kysellyt, se hoitaja kauhisteli kaikkea mahdollista, mikä ei edes suoranaisesti lapseen liittynyt...

-3-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi