Miehen ex ja avunpyynnöt
Miehen ex pyytää vielä nyt 3 vuotta heidän eronsa jälkeen apua exältään. Milloin pitäisi korjata autoa, viedä se huoltoon, katsastaa se.. Ostaa uusi auto, korjata polkupyörää tms.
Mies on kyllä tästä kaikesta kieltäytynyt, mutta kehtaa silti pyytää! Viimeksi teki sen vielä minun edessäni. Oltiin viemässä miehen ja exänsä aikuinen lapsi äidilleen ja sattumalta tavattiin siinä sitten. Ex pyysi miestään katsomaan autoaan kun siinä vika. Mies sanoi vaan, että vie huoltoon eikä ottanut kantaa. Mietin, että mitä ihmettä exän päässä liikkuu :D Ei hänkään tule meille korjailemaan miehen vaatteiden reikiä. Ja sitäpaitsi miehen exällä myös uusi mies. Pyytäköön häneltä apua jos ei osaa autoa huoltoon viedä.
Kommentit (28)
Se on valalnkäyttöä, ei muuta. Pyrkii hallitsemaan eksänsä ajankäyttöä ja menoja.
Ihmiset on röyhkeitä nykysin. Ei saa suostua tollaseen ja hyvä kun ette ole suostuneet koska se hyväksikäyttö vaan jatkuu ja jatkuu.
Minä pyydän välillä eksältäni apua ja hän pyytää sitä vastaavasti minulta. Olen esim. hakenut hänen nykyisen vaimonsa lapsen koulusta, kun oli sairastunut eikä kukaan muu päässyt. En tiedä miten tuosta saisi mitään vallankäyttökuviota aikaiseksi. Minusta on vaan hyvä, että ihmiset auttavat toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä pyydän välillä eksältäni apua ja hän pyytää sitä vastaavasti minulta. Olen esim. hakenut hänen nykyisen vaimonsa lapsen koulusta, kun oli sairastunut eikä kukaan muu päässyt. En tiedä miten tuosta saisi mitään vallankäyttökuviota aikaiseksi. Minusta on vaan hyvä, että ihmiset auttavat toisiaan.
No miehen ex ei ole koskaan eron jälkeen auttanut miestään yhtään missään. Ei minuakaan. Päinvastoin suorastaan. Ei hoitanut edes niitä asioita, jotka hänelle kuuluivat. Ei mm. hakenut omia loppuja tavaroitaan edes pois miehen luota kun mies muutti pois heidän entisestä yhteisestä asunnostaan.
ap
Maksaako hän niistä palveluista exälleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miehen ex ei ole koskaan eron jälkeen auttanut miestään yhtään missään. Ei minuakaan. Päinvastoin suorastaan. Ei hoitanut edes niitä asioita, jotka hänelle kuuluivat. Ei mm. hakenut omia loppuja tavaroitaan edes pois miehen luota kun mies muutti pois heidän entisestä yhteisestä asunnostaan.
ap
On sulla ja ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Maksaako hän niistä palveluista exälleen?
Ei maksa. Olettaa vaan miehen auttavan. Onneksi ei auta. Ainakaan enää. Ehkä aluksi eron jälkeen auttoikin ja toinen pitänyt sitä itsestäänselvänä.
No mitä väliä, jos mies kieltäytyy. Miksi edes tuollaisesta harmistut miehen puolesta?
Vierailija kirjoitti:
Erotuksena on varmaan se, että nää vallankäyttäjät vaan ottaa ja ottaa, eikä anna mitään muille takaisin.
Exä katuu eroa ja haluaa riitaa teidän välillenne. Ei kannata auttaa yhtään missään tuollaista. Sanotte vaan, että pyydäpä siltä uudelta ukoltasi apua tai vie auto korjaamoon.
Miehen pitää alkaa pyytää tätä exää ajoittain teille siivoamaan, tiskaamaan, kitkemään kukkapenkkiä, laittamaan ruokaa ja pesemään pyykkiä.
Anna miehen huoltaa hänen paikkansa
Vierailija kirjoitti:
Exä katuu eroa ja haluaa riitaa teidän välillenne. Ei kannata auttaa yhtään missään tuollaista. Sanotte vaan, että pyydäpä siltä uudelta ukoltasi apua tai vie auto korjaamoon.
No ei hän sitä eroa kadu vaan on vihainen, että tuli tuhlattua useita vuosia sen takia ja haluaa nyt jotain kompensaatiota ja pistää eksän extra hommiin. Hakee jotain hyvistystä paska vuosille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei hän sitä eroa kadu vaan on vihainen, että tuli tuhlattua useita vuosia sen takia ja haluaa nyt jotain kompensaatiota ja pistää eksän extra hommiin. Hakee jotain hyvistystä paska vuosille.
Miksi sitten syyttää entistä miestään siitä, ettei itse lähtenyt suhteesta, jos se oli niin huono ja vuosien tuhlausta?
Katkera tunnut olevan sinä ap. Miksi otit käytetyn miehen?
Ajattelen niin, että jos kyse on pitkästä parisuhteesta niin totta kai kumppanista tulee siinä ajassa perheenjäsen. En ymmärrä miksi pitäisi lopettaa kaikki yhteydenpito eron takia jos välit ovat hyvät. Eivät kaikki eroa huonoissa väleissä, vaikka liitto ei toimisikaan.
Lapsellinen ja rajoja ymmärtämätön tämä miehesi exä. Jotkut vaan ovat tuollaisia, käyvät suunnilleen naapurienkin ovikelloja soittelemassa ja kyselemässä ties mitä apua tai tavaraa lainaksi. Selvät rajat pummille!
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten syyttää entistä miestään siitä, ettei itse lähtenyt suhteesta, jos se oli niin huono ja vuosien tuhlausta?
Yritti pysyä yhdessä lasten takia tai jotain.
Kaffebulla kirjoitti:
Lapsellinen ja rajoja ymmärtämätön tämä miehesi exä. Jotkut vaan ovat tuollaisia, käyvät suunnilleen naapurienkin ovikelloja soittelemassa ja kyselemässä ties mitä apua tai tavaraa lainaksi. Selvät rajat pummille!
Niin. Eniten tämä ärsyttää ja toisaalta huvittaakin kun ei ex ilmeisesti itse näe tuossa mitään outoa. Että tosiaan kehtaa pyytää palveluksia vaikka olisin kuulolla.
Ymmärrän, että ku on ollut kauan yhdessä ja on mahdollisesti se ydinperhekin mennyt, että se "syö naista". Mutta nielisi nyt herranjestas "tappionsa" eikä ainakaan minun läsnäollessa noita pyytelisi. Minä en kuuna päivänä itse alentuisi moiseen. Päinvastoin, ihan kiukullakin tekisin kaiken mahdottomankin itse näyttääkseni, että pärjään, enkä tarvitse varsinkaan ex-miestä mihinkään apuun!
ap
tyhmän persun tyhmä aloitus