Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Lidl oikeasti halpa?

Vierailija
10.01.2007 |

Jos tekee kaikki ruokaostokset siellä, tuleeko halvemmaksi kuin S- tai K-Supermarketissa?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä maassa? Minä ainakin ikävöin Britannian ruokamarketteja, joissa kassa kysyi kohteliaasti, että haluaako rouva että minä pakkaan...

En muuten suostu Lidlissä pakkaamaan kahteen kertaan, se on ajan haaskausta. Ostan paljon kerralla ja pakkaan kassalla suoraan kasseihin, ei ole vielä kukaan toimistani valittanut. Olen nopea ;)

Vierailija
42/45 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ohjehintoja tulee ja koko maan kattavia mammuttikampanjoita. Mutta kyllä Cittarikauppiailla on enemmän valinnanmahdollisuutta valikoimien suhteen ja toimittajien suhteen (ottaako paikallista vai tunnetun ison talon tuotteita esim. lihatuotteissa). Toki ketju tarjoaa kattavan valikoiman päivittäistavaroita joilla pärjää, mutta jos on valveutunut (tai on saanut töihin valveutuneita osastonhoitajia) niin Cittarin valikoimat voivat olla todella laajat kun kauppias ja työntekijät osaavat tilata ja täyttää hyllyt tavaroilla jotka ovat muutakin kuin sitä ketjun tarjoamaa massaa.

Kyllä kauppias saa ohittaa ketjun suosituksia!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hyvin olet tutustunut ketjukäsikirjaan? En väittänytkään että kaikkien tuotteiden hinnat olisi määrätty, vaan että osassa tuotteista on enimmäishinta määrätty. Halvemmalla saa tietenkin myydä jos perse kestää. Ja valikoima on oltava sen mukainen joka on määrätty, tai menetetty raha on erittäin suuri.. Joten tuskin kovin moni lähtee sitä valikoimaa huvikseen pienentämään.

Vierailija
44/45 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja valikoimat ovat yleensäkin parempia kun paikkakunnan muissa kaupoissa. Vastasin tuolla kommentillani vaan siihen kun joku väitti että valikoimat ja hinnat on täysin kiinni kauppiaasta.

Vierailija
45/45 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt kukaan hullu rupee tuomaan maitoa ulkomailta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi